Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2 ja shortshifter

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S2 ja shortshifter

    Onko kellään kokemuksia tästä

    Olisko tuota paha muokata itse alkuperäisestä?

    #2
    Juu mullon tuollainen kiinni. Hyvä kampe. Orkkista on mahdollisuus modata tuomalla kuulayksikköä ylös reilun sentin ja saman verran keppiä kuulan suhteen alas.
    Itse päädyin ostamaan valmiin, koska oli ollut kuivana kuula ja kulunut aivan tolkuttoman väljäksi. Osia olisi pitänyt uusia siis joka tapauksessa.

    Comment


      #3
      Itse laitoin alkuperäisen kuulahässäkän alle toisen samanlaisen (=porkkiksen vanhan :) ), josta oli revitty väljä kuula pois. Näiden väliin sitten 6mm jatkomutterit. Sitten jatkoin kepin varressa olevaa muovista neliön mallista vartta parilla sentillä ja tökkäsin värkin paikalleen. Suojapussin muoviholkkia joutui lisäksi lyhentämään. Toimii ja kipin liikkeet lyhenee.

      Comment


      • #4
        Onko kukaan löytänyt jostain muusta liikkeestä tuota samaa kapistusta?
        Kiinnostais hintavertailla ja tietty kun ei visaa ole.

        Comment


          #5
          Omani ostin ruotsista postiennakolla richardilta elikkäs rpm sports
          http://www.rpm-sports.net/

          Tulee postiennakolla. Rabattiakin saattaa saada.

          Comment


          • #6
            Sattuisikohan tuollaista saamaan tuollaiseen -85 kanttikoppa coupee? Mielestäni saisi olla ainakin 2-3 kertaa lyhkäisemmät välit :/ tai sitten on jotain kulunut vain vaihto kuntoon.

            Comment


              #7
              Tuollahan se lukee eli joo, mutta hinta pompsahtaa, kun kitin erikoisosien määrä lisääntyy.

              Comment


              • #8
                Petri muuttuuko vaihdeväli miten selkeesti? Onko oikeesti kannattava ostos? Vois melkeen tilata kokeilun vuoks.

                Comment


                  #9
                  No kuten sanottua vanha kuula oli niin paskana että keppi liikkui pystysuunnassakin varmaan sentin, joten... no ihan älytön ero.

                  Kuusivaihteisen pikkuässän/ärässän omistajat joutuvat elämään ilman pakkilukkoa tai sitten itse rakentelemaan. Viisivaihteisen kanssa pakkilukon puute ei haittaa tippaakaan.

                  Comment


                    #10
                    Tuon miun virityksen kanssa pakkilukko toimii vielä.

                    Comment


                      #11
                      Itse en ole Audissa shortshifteriä kokeillut, mutta harrasteautossa kylläkin ja ero on aivan älytön, parantaa tuntumaa sikana :)

                      Jos joku järkkää kimppatilausta tuonne niin kiinnostusta on!

                      Comment


                        #12
                        Ei se vaikee ole tohon 6 loviseen lootaankaan modata, että saa pakkilukonkin toimimaan, itte oon ollu ihan tyytyväinen, onha siinä eroo.

                        Comment


                        • #13
                          Jos kimppatilausta joku haaveilee niin itse voisin liittyä mukaan, kun ajan kohta on sopiva.

                          Comment


                          • #14
                            Myös mukana, kunhan ajankohdasta sovitaan.

                            Comment


                            • #15
                              Itsekkin miettinyt pitkään moista oman väljistyneen orkkiksen tilalle. Voisin hommata niitä tänne Suomeen jostain.

                              Pistäkää privalla ne ketkä haluaa varmasti/epävarmasti (viestiin tietenkin minkä mallisen haluaa/mihin autoon tulee), niin saa vähän suuntaa kuinka monta kappaletta kysyy.

                              Mikäli joku tietää vielä muita paikkoja mistä noita saa, niin ilmoitelkaa.

                              Comment


                              • #16
                                Jotain tarttis tehdä täälläkin väljälle orkkikselle.

                                Ruotsin päivän hinta on 990SEK + 150SEK postituskuluja. Yhteensä siis hiukka reilu 120e. Maksu joko postiennakkona, ennakkoon tilille tai Paypalilla.

                                edit:
                                2kpl = 1880SEK + postitus (940SEK ~100e)
                                3kpl = 2720SEK + postitus (907SEK ~97e)

                                Comment

                                Working...
                                X