Moro...sorry heti alkuun jos nämä jo puitu täällä palsatalla, mutta käyttikseksi ajautui yllämainittu a6 vekotin ja pelkään lohkon jakoketjun kiristimen tiiviste/puolikuu vuotaa öljyä pakosarjan päälle(vaikuttaisi googlaamalla aika tyypilliseltä vialta)...youtubesta löytyi ohjetta vaihtotyöhön, mutta ensimmäisenä tarttis kiristimen puristintyökalu joka siis tulee ainakin kalliin kiristimen oston yhteydessä, mistähän moisen hankkisi edukkaasti?, jos jollain ylimääräinen niin voisin vaikka postitse ostella tai noutaa lahden seudulta.
ja kaikki vinkit kyseiseen projektiin kelpaa, youtube videossa löysättiin ainoastaan laakeripukit ja osa sujutettiin uuden tivarin kera löysätyn kiristimen alle....mun tapauksessa näyttäis olevan käytetty tiivisteliimaa joten kiristimen irrotus saattaa olla edessä putsauksen takia, eli onnistuuko ilman jakopään purkamista, ainakin 1.8T näyttäis ohjeen mukaan kiristimen pystyä vaihtaa ilman remmin irrotusta, jakopää tossa just tehty.
tossa ollut juttua uudempien tiptroniccien nykäisyistä joillain vaihteilla ja tossa sama juttu jossain lämpötiloissa joillain vaihteilla nousee siis ensin kierrokset itsekseen laatikon vaihtaessa jolloin pienesti nykäsee, varsinkin ilmastoinnin ollessa päällä tota esiintyy, normaalia?
autolla ajettu 330tkm
niin ja mitkä paikat noista moottorin alakerrasta yleensä herkimmin alkaa vuotaa öljyä?...tuntuis että toi moottorin etuosa vuotaa vähän joka paikasta:), ei kuitenkaan näytä että kampiakselin stefasta roiskuisi.
Vinkkinä muille joilla öljyt vuotaa pakosarjalle, hyvä ensiapu=taittelin kuparipellistä sopivan virityksen pakosarjan päälle joka ohjaa öljyn sivuun eikä käryä enään:)
kirjoitusvirhe, siis "pelkääjän puolen lohkon jakoketjun kiristimestä vuotaa öljyä"
ja kaikki vinkit kyseiseen projektiin kelpaa, youtube videossa löysättiin ainoastaan laakeripukit ja osa sujutettiin uuden tivarin kera löysätyn kiristimen alle....mun tapauksessa näyttäis olevan käytetty tiivisteliimaa joten kiristimen irrotus saattaa olla edessä putsauksen takia, eli onnistuuko ilman jakopään purkamista, ainakin 1.8T näyttäis ohjeen mukaan kiristimen pystyä vaihtaa ilman remmin irrotusta, jakopää tossa just tehty.
tossa ollut juttua uudempien tiptroniccien nykäisyistä joillain vaihteilla ja tossa sama juttu jossain lämpötiloissa joillain vaihteilla nousee siis ensin kierrokset itsekseen laatikon vaihtaessa jolloin pienesti nykäsee, varsinkin ilmastoinnin ollessa päällä tota esiintyy, normaalia?
autolla ajettu 330tkm
niin ja mitkä paikat noista moottorin alakerrasta yleensä herkimmin alkaa vuotaa öljyä?...tuntuis että toi moottorin etuosa vuotaa vähän joka paikasta:), ei kuitenkaan näytä että kampiakselin stefasta roiskuisi.
Vinkkinä muille joilla öljyt vuotaa pakosarjalle, hyvä ensiapu=taittelin kuparipellistä sopivan virityksen pakosarjan päälle joka ohjaa öljyn sivuun eikä käryä enään:)
kirjoitusvirhe, siis "pelkääjän puolen lohkon jakoketjun kiristimestä vuotaa öljyä"
Comment