Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi coupe gt typ85 2.2 kv tyhjäkäynti kateissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi coupe gt typ85 2.2 kv tyhjäkäynti kateissa

    Elikkä vanha rouva alkoi oireilemaan pikkuhiljaa tyhjäkäyntinsä kanssa. Nyt se ei käy enää ollenkaan tyhjäkäyntiä.Auto on siis coupe gt 2.2 1987 kv moottori. Käymään lähtee ihan normaalisti jne. Pysyy käynnissä kun painaa kaasua hieman. Uusin kaikki kumiletkut ilmanputsarikotelon ja koneen väliltä sekä lisäksi kaikki alipaineletkut. Ei vaikutusta. Hommasin 2kpl tyhjäkäyntireleitä joka on ratin alla ja pyörittänyt niitä kaikkia 3 kappaletta , ei vaikutusta. Menee ton kanssa hermo. Ajaa ei pysty. Vinkkejä kaivataan- vaiko paaliin

  • #2
    Tyhjäkäyntisäädin täynnä öljymoskaa ja jumissa? Kaasuläpän asentotunnistin rikki? Moottorijarrulla polttoaineensyötön katkaiseva venttiili jumissa? Siinäpä jotain.

    Comment


    • #3
      Voiko tyhjäkäynti moottorille antaa suoraa virtaa? Missä on kaasuläpän asentotunnistin? Entä polttoaineen katkaisu venttiili? Mikä se venttiili on siellä ilmanputsarikotelon alaosassa

      Comment


        #4
        9V patterilla voi naksutella. Ilmanputsarikotelosta lähtevä venttiili on se hakemasi polttoaineen katkaisun venttiili. Kaasuläpässä on vain rajakytkimet kiinni ja täysin auki. Määräjakajan kyljessä on ilmaläpän korkeuden asentotunnistin.

        Comment


          #5
          Nyt on kyllä tullut ekat viileät kelitkin, niin voisin pistää yhdeksi vikakohteeksi myös virranjakan hal-anturin

          Comment


            #6
            Hall kyllä reistaisili yli koko kierrosalueen.

            Comment


              #7
              Mulla kahdessa autossa tehny hall-vika sen, että viileällä kelillä tyhjäkäynti katosi kokonaan lämpöisellä koneella ja auto ei lähtenyt käyntiin, kunnes jäähtyi. Kierroksilla kyllä autot toimi ihan normaalista. Molemmat oli 2.0 keljuja, eli olikohan mosan koodi silloin JS?

              Comment


              • #8
                No nyt on putsattu loputkin alipaine/huohotinputket. Antureita mitattu ja putsattu. Tyhjäkäyntimoottoria liotettu ja puhallettu. 9v patterilla kokeiltu. Aluksi ei mitään mutta yht äkkiä alkoi naksumaan. Lisää liotusta ja putsailua ja patterilla herkistelyä. Autoon kiinni ja starttia. Käy ja jopa tyhjäkäyntiä. Mutta aaltoilee jonkun verran eli hetken hyvä kunnes alkaa tippumaan ja taas nousee. Eli vika on tod näk edelleen jumittava tyhjäkäyntimoottori. Voisko joku kattoa etkasta ton alkuperäisen varaosanumeron. Teipistä on tekstit kulunut. Eli auto on Audi coupe 2.2GT 136hv 1987 ja moottorikoodi kv

                Comment


                • #9
                  ebay.de tarjoaa tällaista osaa. Hinta 46 + 6.

                  http://www.ebay.de/itm/Leerlaufregle...item54239246c6

                  Comment


                    #10
                    ETKA antaa varaosanumeroksi 035133455F ja HELLA maksaa 264,50 + 8 :(.

                    Comment

                    Working...
                    X