Elikkä vanha rouva alkoi oireilemaan pikkuhiljaa tyhjäkäyntinsä kanssa. Nyt se ei käy enää ollenkaan tyhjäkäyntiä.Auto on siis coupe gt 2.2 1987 kv moottori. Käymään lähtee ihan normaalisti jne. Pysyy käynnissä kun painaa kaasua hieman. Uusin kaikki kumiletkut ilmanputsarikotelon ja koneen väliltä sekä lisäksi kaikki alipaineletkut. Ei vaikutusta. Hommasin 2kpl tyhjäkäyntireleitä joka on ratin alla ja pyörittänyt niitä kaikkia 3 kappaletta , ei vaikutusta. Menee ton kanssa hermo. Ajaa ei pysty. Vinkkejä kaivataan- vaiko paaliin
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi coupe gt typ85 2.2 kv tyhjäkäynti kateissa
Collapse
X
-
Nyt on kyllä tullut ekat viileät kelitkin, niin voisin pistää yhdeksi vikakohteeksi myös virranjakan hal-anturin
Comment
-
Mulla kahdessa autossa tehny hall-vika sen, että viileällä kelillä tyhjäkäynti katosi kokonaan lämpöisellä koneella ja auto ei lähtenyt käyntiin, kunnes jäähtyi. Kierroksilla kyllä autot toimi ihan normaalista. Molemmat oli 2.0 keljuja, eli olikohan mosan koodi silloin JS?
Comment
-
No nyt on putsattu loputkin alipaine/huohotinputket. Antureita mitattu ja putsattu. Tyhjäkäyntimoottoria liotettu ja puhallettu. 9v patterilla kokeiltu. Aluksi ei mitään mutta yht äkkiä alkoi naksumaan. Lisää liotusta ja putsailua ja patterilla herkistelyä. Autoon kiinni ja starttia. Käy ja jopa tyhjäkäyntiä. Mutta aaltoilee jonkun verran eli hetken hyvä kunnes alkaa tippumaan ja taas nousee. Eli vika on tod näk edelleen jumittava tyhjäkäyntimoottori. Voisko joku kattoa etkasta ton alkuperäisen varaosanumeron. Teipistä on tekstit kulunut. Eli auto on Audi coupe 2.2GT 136hv 1987 ja moottorikoodi kv
Comment
-
Comment
-
Comment