Öljyn kulutus ollu pitkän aikaa tyypillinen vag-merkkienväli/1000km. 30 000km ajettu puolisynteettisellä teboilin 10w40 sitä ennen täyssyntistä.. Ei merkkaa reviiriään mutta laturin päälle tiputtelee sen verra et mustana pysyy.
Ja nyt ollu huomaavinaan että kaasu pohjassa ohituksissa tuprahtais savua ja käynnistykses vähä. Tuos yks päivä sit pitemmän lenkin jälkee jätin roksottamaan niin vaaleen sinistä savua tuli iha niinku märästä nuotiosta.
No,veikkaan että venavarren kumit? 277000km ajettu abc siis kysees. Kuvista päätelleen niiden vaihto vaatii kansien irroituksen? Eikö? Remminpuolesta sais mennä vielä 2vuotta ennenku ruveta aukoon. Mut olisko joku muu öljy sit parempi jopa "korjaava" täs tapaukses ku ei toi ny taas mikää diesel mese oo, ei jatkuvasti savuttele ainakaa vielä. Nii olisko synteettinen sit kuitenkin parempi ominaisuuksiltaan vaikka on ohkasempaa että ei savuttelis eikä söis sitä? Mitähä lajia se olis? Vai pitääkö laittaa suosista peräöljyä koneesee.
Ja nyt ollu huomaavinaan että kaasu pohjassa ohituksissa tuprahtais savua ja käynnistykses vähä. Tuos yks päivä sit pitemmän lenkin jälkee jätin roksottamaan niin vaaleen sinistä savua tuli iha niinku märästä nuotiosta.
No,veikkaan että venavarren kumit? 277000km ajettu abc siis kysees. Kuvista päätelleen niiden vaihto vaatii kansien irroituksen? Eikö? Remminpuolesta sais mennä vielä 2vuotta ennenku ruveta aukoon. Mut olisko joku muu öljy sit parempi jopa "korjaava" täs tapaukses ku ei toi ny taas mikää diesel mese oo, ei jatkuvasti savuttele ainakaa vielä. Nii olisko synteettinen sit kuitenkin parempi ominaisuuksiltaan vaikka on ohkasempaa että ei savuttelis eikä söis sitä? Mitähä lajia se olis? Vai pitääkö laittaa suosista peräöljyä koneesee.
Comment