Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

hihnanvaihto hintaa 2.8 q a6

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • hihnanvaihto hintaa 2.8 q a6

    olisks kellään hintatietoo jakohihna rempasta ,esim laakkosella (vai kannataako)
    eli a6 2.8 q

  • #2
    Katso http://lmsracing.fi/index2.php

    Comment


      #3
      v6 jakopää

      sen verran tohon remminvaihtoon että vaikka se maksaa vähän enemmän niin joka hihnanvaihdossa kannattaa uusia myös vesipumppu,koska se toimii hihnan kääntörullana. orkkispumpun hinta on muistaakseni 68?. joten ei siinä konkurssia tee. vastaavasti jos pumppu alkaa ennenaikojaan vuotaan niin se edellyttää koko jakopään purkamista kun sen vaihtaa. millä konetyypillä sun audi on?

      Comment


      • #4
        muistaakseni jakopään remontti oli 590e lähtö. 1100e kun hihna vaihettiin "ihan pikkasen " myöhässä, sillon avattiin molemmat kannet, pari uutta venttiiliä/läppäykset ja tiivisteet.

        Comment


          #5
          Kun tuohon kannattaa/pitää vaihtaa kaikki jakopään hilppeet niin orggisosilla marmoritiskiltä menee varmasti töineen lähemmäksi tonnia kuin viittäsataa. Eli hihna, vesipumppu, termostaatti, kiristin ja taittorulla. Sitten yleensä paljastuu vielä että vähintään toisen kannen nokka-akselin stefa vuotaa joka senkin kannattaa sitten samalla vaihtaa.

          Kun vesipumppun/termostaatin vaihdon jättää pois niin säästää n. tunnin töitä ja vähän euroja mutta ne varmasti laukeaa ennen seuraavaa hihnanvaihtoa. Ja juuri sen takia ei halvimpia tarvikekökköjä kannata sinne laittaa koska jos ei itse voi vaihtaa niin säästö menee sitten ylimääräisiin töihin.

          V-urahihnan ja sen taittopyörien kunto tietenkin kannattaa tarkistaa ja tarvittaessa vaihtaa niitä tarpeen mukaan kun ne kuitenkin joutuu tieltä irroittamaan.

          Comment


            #6
            jos sulla on kone vanha 12 venttiilinen aah niin termostaatin pystyy vaihtaan jälkikäteen ilman jakopään purkamista,tosin vähän ahdas se on vaihtaa,mut uudessa 30 v ack koneessa se ei niin helposti onnistukkaan. stefojen vaihtoon lisätäkseni,jos kampiaks. stefa tarvii vaihtaa niin samalla pitää uusia kampiaks. keskipultti koska se on kertakäyttöpultti ja kiristysarvo on "vain" 450Nm!

            Comment


            • #7
              remmen vaihto tuli maksaan rapiat 600 e.samalla vaihettiin termostaatti,vesipumppu ja nesteet.töitä 8 tuntia.kova homma kun pitää purkaa koko etupää että pääsee jakohihnaan käsiksi.auto on toi -98 avant.remppa tehtiin naapuripitäjän korjaamolla.

              Comment


                #8
                Tässä hyvä arpoo mitä maksaa kun ei A) tiedä vuosimallia ja B) Moottoria...

                C4 koppaan vaihtaa hihnan purkamatta keulaa -> vaikuttaa aika paljon hintaan nimenomaan töiden kohdalta.
                Ja oli sitten 12V tai 30V ei taas hirveesti vaikuta töihin ja osien hintaan.

                Comment


                • #9
                  Kun kyselin tuota hommaa merkkihuollossa, niin ei löytyny 12V hintaa, mutta 30V oli karvan alle 700€.

                  Comment

                  Working...
                  X