Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kaasuläpän tunnistin? audi a4 2.6l -95

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kaasuläpän tunnistin? audi a4 2.6l -95

Olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi saada kaasuläpän tunnistimen/potentiometrin??, muualta kuin merkkiliikkeestä, kun uusi maksaa 550 euroa! sen verran täytyy korjata, että olen soittanut jo autovahinkokeskukset, n.50 purkaamoa lävitse. Tarkoitukseni olikin kysyä jos joku tietäisi jonkun paikan missä voisi olla ettei koko suomea tarvitsisi soittaa lävitse.

Laita vielä vähän lisää huuto- ja kysymysmerkkejä niin asia ratkeaa. Jos et itse viitsi nähdä asian eteen tämän enenpää vaivaa luuletko, että kovin moni viitsii nähdä vaivaa sinua auttaakseen ts. tehdä kaiken työn sinun puolestasi?

Autopurkaamoista, tämän foorumin ostopalstalta jne. Suomesta, Saksasta, Ruotsista... Hyvillä elektroniikan taidoilla myös elektroniikkaliikkeistä saatta löytyä korvaava komponentti.

Comment

Itse aloitan aina varaosan metsästyksen soittorundilla muutamaan autotarvikeliikkeeseen. Monessa tapauksessa löytyy jopa orkkisosa (siis alkup. valmistaja), ja huomattavasti marmoritiskiä halvemmalla.

Comment

Katso ETKAsta varaosanumero tai pyydä se virallisesta liikkeestä ja sitten kysyt jostain varaosaliikkestä. Jos varaosahaku.fi on katsottu läpi, niin sitten on vielä ebay ja Ruotsin purkaamot.

Comment

Working...
        X