Oi viisaammat.
Potilaana BDW, joka ei käynnisty saatika käy kunnolla, tyhjäkäyntiä ei ole ollenkaan. Käynnistyy vain kaasu pohjassa 3-5 sylinterillä ja välillä paukahtelee. Ajamalla ruutuun tuotu ja siihen hyytynyt. Ketjunkiristäjäkin rallatellut aiemmin starteissa, mutta nyt ei ole kuuluvissa sen ääniä.
Toistuvat vikakoodit:
000833 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 - 006 - Implausible Signal
Uusi anturi vaihtettu toiselle puolelle ja toiselle puolelle kokeiltu molempia vanhoja. Uusii vähän väliä. Ennen anturin vaihtoa ei käynnistynyt lainkaan.
Uusi anturi bank1.
005377 - Fuel Pump Relay (J17) P1501 - 007 - Short to Ground - Intermittent
Uusii vähän harvemmin, mutta uusii kuitenkin. PA-pumpun output-testi OK ja pumppukaan ei kuulosta kuolleelta.
008454 - Throttle Valve Actuator Module (J338) P2106 - 008 - Power Limited due to Malfunction - Intermittent
Tämä myös tullut kahteen otteeseen.
Misfireä "kiitettäviä" määriä sylintereissä bank1(mukit 1-3), bank 2 (4-6) ei lainkaan.
Group 93-95 näyttää nollaa, ei viitteitä ajoituksen pielessä olemisesta.
Puolaa ristiin vaihtamalla ei vaikutusta.
Ilmamassamittarin irroitus -> ei vaikutusta käyntiin
Lambda(t) -> ei vaikutusta käyntin. Kertaalleen vikakoodi rikkaasta seoksesta bank1, nollaamalla ei uusinut.
Itse olen tässä vähän sivustakatsojana, en edes tiedä kaikkea on tutkittu ja tehty. Paljon.
Tänään kuitenkin kiskottu noita lambdan ja IMMn johtoja irti, sekä tutkailtu vähän mitä auto kertoo ja kuittailtu itseaiheutettuja koodeja vekka.
Olisiko arvon raadilla hyviä ehdotuksia mihin suunnata katse?
Potilaana BDW, joka ei käynnisty saatika käy kunnolla, tyhjäkäyntiä ei ole ollenkaan. Käynnistyy vain kaasu pohjassa 3-5 sylinterillä ja välillä paukahtelee. Ajamalla ruutuun tuotu ja siihen hyytynyt. Ketjunkiristäjäkin rallatellut aiemmin starteissa, mutta nyt ei ole kuuluvissa sen ääniä.
Toistuvat vikakoodit:
000833 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 - 006 - Implausible Signal
Uusi anturi vaihtettu toiselle puolelle ja toiselle puolelle kokeiltu molempia vanhoja. Uusii vähän väliä. Ennen anturin vaihtoa ei käynnistynyt lainkaan.
Uusi anturi bank1.
005377 - Fuel Pump Relay (J17) P1501 - 007 - Short to Ground - Intermittent
Uusii vähän harvemmin, mutta uusii kuitenkin. PA-pumpun output-testi OK ja pumppukaan ei kuulosta kuolleelta.
008454 - Throttle Valve Actuator Module (J338) P2106 - 008 - Power Limited due to Malfunction - Intermittent
Tämä myös tullut kahteen otteeseen.
Misfireä "kiitettäviä" määriä sylintereissä bank1(mukit 1-3), bank 2 (4-6) ei lainkaan.
Group 93-95 näyttää nollaa, ei viitteitä ajoituksen pielessä olemisesta.
Puolaa ristiin vaihtamalla ei vaikutusta.
Ilmamassamittarin irroitus -> ei vaikutusta käyntiin
Lambda(t) -> ei vaikutusta käyntin. Kertaalleen vikakoodi rikkaasta seoksesta bank1, nollaamalla ei uusinut.
Itse olen tässä vähän sivustakatsojana, en edes tiedä kaikkea on tutkittu ja tehty. Paljon.
Tänään kuitenkin kiskottu noita lambdan ja IMMn johtoja irti, sekä tutkailtu vähän mitä auto kertoo ja kuittailtu itseaiheutettuja koodeja vekka.
Olisiko arvon raadilla hyviä ehdotuksia mihin suunnata katse?
Comment