Autona 1996 vuoden S6 AEC-koneella ja 6v-manuaalilaatikolla.
Eli oireena on jäähdytysnesteen satunnaisen tasainen häviäminen. Pätkäajossa saattaa mennä pari viikkoa ettei tapahdu mitään, sitten yhtäkkiä on koneenalus märkänä.
Nyt kun tuli käytyä yli 1000km:n reissu, piti matkan puolivälissä lisätä nestettä paisuntasäiliön puolesta välistä täyteen asti. Nesteet pysyivät sisällä lopun matkaa kun illalla matkan päätyttyä tarkastin nestepinnan.
Aamulla kun tarkastin ennen töihinlähtöä, oli paisuntasäiliö taas melkein tyhjä.
Olisiko ideoita mistä kannattaisi ruveta tarkastelemaan kun viikonloppuna saan auton nosturille? Yksi vahva epäilty on vesipumppu vaikkei se olekaan kuin alle 2v vanha Febi.
Eli oireena on jäähdytysnesteen satunnaisen tasainen häviäminen. Pätkäajossa saattaa mennä pari viikkoa ettei tapahdu mitään, sitten yhtäkkiä on koneenalus märkänä.
Nyt kun tuli käytyä yli 1000km:n reissu, piti matkan puolivälissä lisätä nestettä paisuntasäiliön puolesta välistä täyteen asti. Nesteet pysyivät sisällä lopun matkaa kun illalla matkan päätyttyä tarkastin nestepinnan.
Aamulla kun tarkastin ennen töihinlähtöä, oli paisuntasäiliö taas melkein tyhjä.
Olisiko ideoita mistä kannattaisi ruveta tarkastelemaan kun viikonloppuna saan auton nosturille? Yksi vahva epäilty on vesipumppu vaikkei se olekaan kuin alle 2v vanha Febi.
Comment