Moro,
Mulla on selainen ongelma autoni kanssa, että... Kun auto lämpeää ja lämmöt on nousseet normaaliksi(90), niin auto alkaa kaasuttaessa päästämään pakoputkesta sellasta savua. Samalla auton tyhjäkäynti on aika matala ja vaatii liikkeellelähdössä pientä pumppausta kaasulla, että päästään menemään, eli ei välittömästi vastaa kaasuun. Samalla kun painaa kaasua, niin auto hörähtää ja tupsauttaa pakoputkesta ison pilven savua, sellaista vaaleaa. Oon huollattanut autoa nyt kuukauden ajan kaksi kertaa korjaamolla ja laittanut sinne 900e rahaa, eivätkä he ole saaneet sitä vikaa korjattua, tosin muita ongelmia on korjattu. Mm. Lämpötilan anturi on vaihdettu, ja uudet tupanjohdot. Ovat varmasti lukeneet vikakoodit, mutta eivät ilmeisesti ole löytäneet mitään. Varmaan sen takia kun auto toimii kylmänä todella hyvin, vasta kun moottori on lämmennyt alkavat nämä kyseiset ongelmat. Lämpimänä auton tyhjäkäynti on myös todella alhainen, minun mielestä noin 500 - 600kierrosta.
Onko kellään ollu samanlaista tai onko kellään tietoa mikä tuon vois aiheuttaa? Oisko jostain lisänesteistä joita voi laittaa bensan sekaan apua, että jos se puhdistais kaasutinta ja muita koneen osia. Onko tyhjäkäynnin säätäminen kotikonstein mahdollista vai vaatiiko se korjaamoapua?
Mulla on selainen ongelma autoni kanssa, että... Kun auto lämpeää ja lämmöt on nousseet normaaliksi(90), niin auto alkaa kaasuttaessa päästämään pakoputkesta sellasta savua. Samalla auton tyhjäkäynti on aika matala ja vaatii liikkeellelähdössä pientä pumppausta kaasulla, että päästään menemään, eli ei välittömästi vastaa kaasuun. Samalla kun painaa kaasua, niin auto hörähtää ja tupsauttaa pakoputkesta ison pilven savua, sellaista vaaleaa. Oon huollattanut autoa nyt kuukauden ajan kaksi kertaa korjaamolla ja laittanut sinne 900e rahaa, eivätkä he ole saaneet sitä vikaa korjattua, tosin muita ongelmia on korjattu. Mm. Lämpötilan anturi on vaihdettu, ja uudet tupanjohdot. Ovat varmasti lukeneet vikakoodit, mutta eivät ilmeisesti ole löytäneet mitään. Varmaan sen takia kun auto toimii kylmänä todella hyvin, vasta kun moottori on lämmennyt alkavat nämä kyseiset ongelmat. Lämpimänä auton tyhjäkäynti on myös todella alhainen, minun mielestä noin 500 - 600kierrosta.
Onko kellään ollu samanlaista tai onko kellään tietoa mikä tuon vois aiheuttaa? Oisko jostain lisänesteistä joita voi laittaa bensan sekaan apua, että jos se puhdistais kaasutinta ja muita koneen osia. Onko tyhjäkäynnin säätäminen kotikonstein mahdollista vai vaatiiko se korjaamoapua?
Comment