Ongelma on siis se, että katalysaattori(t?) pitävät lähellä tyhjäkäyntikierroksia sellaista metallista kilinää -> ilmeisesti on sisuskalut päässyt irtoamaan...
Alkuperäisosina pöntöt maksaa vajaa 900? kappale, joten tuli mieleen etsiä vaihtoehto :)
Mikä olisi sitten järkevä menettelytapa?
1. Tyhjennys?
Täällä Foorumilla joku totesi, että oli putsannut vastaavasta Audin koneesta katit tyhjäksi ja jatkanut matkaa -- jopa katsastukset oli sujunut. Voiko olla mahdollista? Joutuuko ne katit rälläköimään auki ja tyhjennyksen jälkeen hitsaamaan kiinni vai tuleeko irtokama pihalle rööreistä?
2. Tarvikekatit?
Mistä moisia löytäisi ja mihin hintaan? Vinkit olisivat arvokkaita!
Uutena Audin omistajana olen ihmetellyt V6:n hiukan karkeaa käyntiä alakierroksilla verrattuna esim. muiden saksalaisten suoriin kutosiin. Onko tämä ominaisuus vai olisiko kyse jostain viasta/säädöistä?
Ajatuksista ja ehdotuksista kiitollinen/
Tomi
Alkuperäisosina pöntöt maksaa vajaa 900? kappale, joten tuli mieleen etsiä vaihtoehto :)
Mikä olisi sitten järkevä menettelytapa?
1. Tyhjennys?
Täällä Foorumilla joku totesi, että oli putsannut vastaavasta Audin koneesta katit tyhjäksi ja jatkanut matkaa -- jopa katsastukset oli sujunut. Voiko olla mahdollista? Joutuuko ne katit rälläköimään auki ja tyhjennyksen jälkeen hitsaamaan kiinni vai tuleeko irtokama pihalle rööreistä?
2. Tarvikekatit?
Mistä moisia löytäisi ja mihin hintaan? Vinkit olisivat arvokkaita!
Uutena Audin omistajana olen ihmetellyt V6:n hiukan karkeaa käyntiä alakierroksilla verrattuna esim. muiden saksalaisten suoriin kutosiin. Onko tämä ominaisuus vai olisiko kyse jostain viasta/säädöistä?
Ajatuksista ja ehdotuksista kiitollinen/
Tomi
Comment