Tuli Interwebsin ihmeellisessä maailmassa vastaan väite, että PT:n suuttimet olisivat pienet. Joku oli kovasti sitä mieltä, että 5k rpm jälkeen kone pääsee laihalle. Korjauksena tarjottiin Fordin 4.9 SOCH -koneen 19 lbs -suuttimet ja Porschen 944 S2:n PA-painesäädintä (3,5 bar).
Minusta aika kova väite. Varsinkin isommilla kierroksilla laihalle pääseminen tarkoittaisi kasvanutta nakutusriskiä. Eikö lambdakorjauskin pudoteta jossain kohtaa (4k?) täyskaasuvedossa pois päältä ja ajeta naksu rikkaalla? Osakaasulla ja pienemmillä kierroksilla lambdakorjaus varmaan korjaa seoksen mahdollisuuksien rajoissa.
Minusta aika kova väite. Varsinkin isommilla kierroksilla laihalle pääseminen tarkoittaisi kasvanutta nakutusriskiä. Eikö lambdakorjauskin pudoteta jossain kohtaa (4k?) täyskaasuvedossa pois päältä ja ajeta naksu rikkaalla? Osakaasulla ja pienemmillä kierroksilla lambdakorjaus varmaan korjaa seoksen mahdollisuuksien rajoissa.