Hei, autossani on semmoista ongelmaa että täysi kiihdytyksessä nostaa ahdot n.1.5 baariin ja vetää aina 4000rpm saakka, tämän jälkeen "kuolee" pois kunnes kaasun päästää. N75 töpseli irroitettuna ahtaa noin 0,3bar jolloin vetää hienosti loppuun saakka. N75 kiinni ja MAF töpseli irroitettuna ahtaa 0,6bar. N75 letkut ovat ehjät ja venttiili naksuu kun sille antaa virtaa.
Auto on lastutettu,virtaavampi putkisto,vv suodatin (väliaikainen ratkaisu kun vakio filtteripurkki ei mahdu 80 koppaan).
MAF arvot kolmosella vedättäessä 1.5bar ja noin 4000rpm olivat 144 g/s. Tyhjäkäynnillä 2.5 g/s. Onko liian matalat arvot ja voisiko yliahtaminen johtua huonosta maffista?
Auto on lastutettu,virtaavampi putkisto,vv suodatin (väliaikainen ratkaisu kun vakio filtteripurkki ei mahdu 80 koppaan).
MAF arvot kolmosella vedättäessä 1.5bar ja noin 4000rpm olivat 144 g/s. Tyhjäkäynnillä 2.5 g/s. Onko liian matalat arvot ja voisiko yliahtaminen johtua huonosta maffista?
Comment