Hei,
nyt tuli firman autoon laitettua Sachs Racing Performancen kytkinpaketti.
HLS-Autossa Tampereella vaihdettiin edellisen kytkien antauduttua kerrasta 120tkm kohdalla.
Nyt ongelmana on se, että kytkinpoljin on kuulemma älyttömän jäykkä ja naishenkilön ajamana hankala käyttää. En ole itse päässyt vielä autoa ajamaan, mutta työntekijän rouva oli hakenut auton pois huollosta ja itku oli kuulemma tullut kun oli niin jäykkä käyttää.
Laitoin Sachsille Saksaan kyselyn onko normaalia tällainen käytös/muutos, mutta samalla ajattelin onko näihin vehkeisiin saatavilla jämäkämpää työsylinteriä, sillä se helpottaisi kummasti ajamista. Auto on kuitenkin normaalissa perhekäytössä päivittäin.
Onko kenelläkään mitään hajua vaihtoehtoisista työsylintereistä?
Ei nimittäin kiinnostaisi ruveta vaihtamaan vakioasetelmaa sinne paikalleen.
nyt tuli firman autoon laitettua Sachs Racing Performancen kytkinpaketti.
HLS-Autossa Tampereella vaihdettiin edellisen kytkien antauduttua kerrasta 120tkm kohdalla.
Nyt ongelmana on se, että kytkinpoljin on kuulemma älyttömän jäykkä ja naishenkilön ajamana hankala käyttää. En ole itse päässyt vielä autoa ajamaan, mutta työntekijän rouva oli hakenut auton pois huollosta ja itku oli kuulemma tullut kun oli niin jäykkä käyttää.
Laitoin Sachsille Saksaan kyselyn onko normaalia tällainen käytös/muutos, mutta samalla ajattelin onko näihin vehkeisiin saatavilla jämäkämpää työsylinteriä, sillä se helpottaisi kummasti ajamista. Auto on kuitenkin normaalissa perhekäytössä päivittäin.
Onko kenelläkään mitään hajua vaihtoehtoisista työsylintereistä?
Ei nimittäin kiinnostaisi ruveta vaihtamaan vakioasetelmaa sinne paikalleen.
Comment