Kysyvä ei tieltä eksy.. ja kun haku ei tuottanut isosti apuja niin olisiko kenelläkään hyviä vinkkejä tai pointtereita avaramman 2.5-3 tuumasen putken valintaan? Tai vaikkapa iha perustietoa putkistojen uusimosesta.
Tarkoitus olisi lisätä vakavampaa tehoa a4 b6 1.8tq 110kw 5-vaihteiseen kaunottareeni säilyttäen katsastuskelpoisuuden ja vaimeat äänet. Ekspertin mukaan se vaatii isompia röörejä ja nyt sellaista on sitten haussa. Vanhoina helppoina aikoina vaihdettiin peltipakosarjaa ja putkea perään mutta nyt siellä on turboa ja katalysaattoria välissä ja vanhan kuplavolkkarin viilaajan pallo on hukassa. Netti tuntuu olevan pullollaan putkea jos toistakin mutta täällä voisi löytyä ihan oikeaa tietoa.
Joten pyydän apuja, keneltä saa ja mikä on kustannustehokasta, järkevää ja hölmöä? Pitääkö katalysaattorikin vaihtaa? Voiko hyvän virtauksen saada vaimeilla äänillä? Pitääkö koko homma vaihtaa lohkolta takapuskuriin vai riittääkö turbolta etiäppäin? kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan.
Tarkoitus olisi lisätä vakavampaa tehoa a4 b6 1.8tq 110kw 5-vaihteiseen kaunottareeni säilyttäen katsastuskelpoisuuden ja vaimeat äänet. Ekspertin mukaan se vaatii isompia röörejä ja nyt sellaista on sitten haussa. Vanhoina helppoina aikoina vaihdettiin peltipakosarjaa ja putkea perään mutta nyt siellä on turboa ja katalysaattoria välissä ja vanhan kuplavolkkarin viilaajan pallo on hukassa. Netti tuntuu olevan pullollaan putkea jos toistakin mutta täällä voisi löytyä ihan oikeaa tietoa.
Joten pyydän apuja, keneltä saa ja mikä on kustannustehokasta, järkevää ja hölmöä? Pitääkö katalysaattorikin vaihtaa? Voiko hyvän virtauksen saada vaimeilla äänillä? Pitääkö koko homma vaihtaa lohkolta takapuskuriin vai riittääkö turbolta etiäppäin? kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan.
Comment