Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Vaikuttaako parantavasti?
Eikö Audin "inssi" ole sopivan öljyn löytänyt? = kysy merkkiliikkeestä.
Haulla paljon keskustelua laatikoiden öljyistä.
Ohjekirja sanoo tilavuudet.
Jos ei kirjaa, niin ehkä www.castrol.fi ?
Joo,olen lukenut kaikki viestit sivustoilta, kehuttu on.Red Lineä. Auttaa synkronointia toimimaan paremmin, kertovat. No kokeillaan.
Vaihteiston öljytilavuutta Castrolin sivulta ei löytynyt. Täytyy katsoa muiden yhtiöiden sivuilta.
En ollut ajatellut etsi niistä. Kiitti vinkistä!
Mun ohjekirjassa eikä huoltovihossa ei ole mitään teknisiä tietoja. Edes sulakkeiden ja releiden
Suomenkielisiä nimiä. Tosin sulakekotelon kannesta löytyy Saksaksi. Senverran tekniikasanastoa
ettei heti kaikki aukea.
Katsoin omaani ja sielläkään ei ollut lootan öljymäärää. Tämä johtuu siitä, että manuaalin lootaan ei tarvitse vaihtaa ( valmistajan mukaan ) öljyä = ainaistäyttö.
Voipi mennä n 3 litraa.?
Mm www.audi.fi ja sieltä "palaute" kohta antaa ,siihen kirjoitettuun kysymykseen, vastauksen. Ainakin minulle vastattiin ystävällisesti kun erästä asiaa kysyin.
Jep,kiitti vinkistä.Täyty kysellä organisaatiolta tilavuutta. Itsekkin arvelen että 2-3L.
Se kyllä on vähintäänkin kyseenalaista onko vaihteistoöljy esim. 10vuoden jälkeen kunnossa.
Kondessivesi,metallihiukaset,hapettuminen. Saattaahan se loota pyöriä,mutta kuluminen on sitten ihan toinen juttu.
Juttelin Bemaritaksin omistajan kanssa ja hän kertoi ettei merkin automaattilootaan vaihdeta koskaan öljyjä. Oli kysyny huollosta, jossa sanottiin ettei vaihdeta vaikka haluaisit! Haloo!!!
No toisaalta korjaamon kannalta ajatellen sen jotenkin ymmärtää? Tai sit ei.
Vanhassa,kuluneessa laatikossa saattaa joku öljy toimia paremmin kuin tuliterässä.Niin uskon.
Comment