Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

NG-koneisen (2.3E) huono tyhjäkäynti

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• NG-koneisen (2.3E) huono tyhjäkäynti

Toin Saksasta NG-koneisen 2.3 E Cabrion (pitäisi olla 160 tkm ajettu), joka käy kummallisesti "kolkottaen" tyhjäkäyntiä. Itse olen vaihtanut tulpat ym. . Auto kävi syksyllä Bosch-huollossa Helsingissä ja siihen vaihdettiin ruiskusuuttimien O-renkaat ja Lambda ja kehoituksena vaihtaa myös ruiskusuuttimet myöhemmin. Voiko suuttimet olla syynä "kolkotukseen" (kone jotenkin tärisee, vaikka kaikki sylinterit on mukana)?. Onko jollain kokemuksia? Voiko suuttimet itse vaihtaa ja mistä saa halvalla (VAG tuotteen hinta n. 80?/kpl).

Myös ongelmia S2 mittariston kanssa, joka vaihdettu originaalin tilalle, jostain syytä km/trippimittari ei toimi, kaikki muut OK. Kuka tietöö jotain?

"Kolkotus" pitäisi melkein kuulla että voisi arvailla jotain. Aloita nyt vaikka imuvuotojen metsästyksellä eli starttipilotin tms suihkinnalla.

Mittaristossa muistaakseni 2 sähkömoottoria, joista toinen neulalle ja toinen matkamittarille.

Joskus täällä oli linkki hyviin korjauohjeisiin. Eikun etsimään sopivilla hakusanoilla.

Comment

Working...