Oireena on tuollaisen NG-koneisen (2.3E) huono käyntiinlähtö "huoneenlämpöisenä". Lähtee salamana kunnon pakkasella ja kone lämpimänä ajon jäljiltä. Mutta 16-asteisessa tallissa seisottuaan saa sahata kolme kertaa ennen kuin lähtee. Koska lähtee hienosti seistyään ulkona pakkasessa päiväkausia, ja koska tallistartin jälkeen haisee vahvasti bensa, oletan että moottorin lämpöanturista puristaa.
Oletteko samaa mieltä?
Onko tuolla anturilla resistanssin referenssiarvoja tietyille lämpötiloille?
Ja mistä kannattaa ko. anturi hankkia, tarvikkeena ei tunnu löytyvän?
Oletteko samaa mieltä?
Onko tuolla anturilla resistanssin referenssiarvoja tietyille lämpötiloille?
Ja mistä kannattaa ko. anturi hankkia, tarvikkeena ei tunnu löytyvän?
Comment