Elikkä Audi s4 b5 vm99 facelift. 245tkm. Lastu+ putkisto, vakio ahtimet.
Rötää aina kun kiihdyttää silleen että ahdot lähenee n. 1baria alkaen kakkosvaihteesta eteenpäin. Tyhjäkäynti aika tasaista. Hyvin lähtee käyntiin säällä kuin säällä. Maf- johto irroittettuna olen koittanut ajaa niin ei mitään muutosta. Vika alkoi talvella, mutta oli pitkään pois kunnes alkoi taas n. kuukausi sitten
Missfirejä ei saa luettua eikä myös pakolämpöantureiden arvoja
- Ei vikakoodeja
- Sytytyspuolat vaihdettu kaikki uudet
- Bypassit n.710 uudet
- Sytkävahvaria olen koittanut molemmissa paikoissa( ei vaikutusta)
- Sytytystulpat n. 7000 km sitten. ( Bosch FR7kpp33+)
- EGT- anturi vaihdettu apukuskin puolelle n. vuosi sitten
Rötää aina kun kiihdyttää silleen että ahdot lähenee n. 1baria alkaen kakkosvaihteesta eteenpäin. Tyhjäkäynti aika tasaista. Hyvin lähtee käyntiin säällä kuin säällä. Maf- johto irroittettuna olen koittanut ajaa niin ei mitään muutosta. Vika alkoi talvella, mutta oli pitkään pois kunnes alkoi taas n. kuukausi sitten
Missfirejä ei saa luettua eikä myös pakolämpöantureiden arvoja
- Ei vikakoodeja
- Sytytyspuolat vaihdettu kaikki uudet
- Bypassit n.710 uudet
- Sytkävahvaria olen koittanut molemmissa paikoissa( ei vaikutusta)
- Sytytystulpat n. 7000 km sitten. ( Bosch FR7kpp33+)
- EGT- anturi vaihdettu apukuskin puolelle n. vuosi sitten
Comment