Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä hylsy sopii Golf III kytkinasetelmaan?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Mikä hylsy sopii Golf III kytkinasetelmaan?

Moi. kyselen mikä hylsy sopii Golf III -96 GTI, 12-sakaraiseen pulttin, jolla paineasetelma on kiinii vauhtipyörässä?
    ja Saako uutta kytkintä asennetua / keskitettyä silmämääräisesti ilman keskitystyökalua?

jos saa vaihdelaatikon booriakselin menemään kytkinlevyn sisään niin eikös se sillon oo keskitetty.... itse oon keskittäny aina sopivan kokoisella pultilla ennen asetelman pulttausta paikalleen..... joku 10 - 12mm muistaakseni. vähän riippuen boori akselin koosta.
    ja mitä siihen 12 sakaraiseen pulttiin tulee niin se on "tähtikanta". 12 kanttisia XZN hylsyjä irrallaan vois löytyä esim biltemasta tai mätänetistä muutamalla eurolla

Comment

Vai puhutaanko nyt 12-kulmaisesta 10mm hylsystä joilla paineasetelma on vauhtipyörässä kiinni? Ei oikein eritelty onko ne 12 sakaraa missä siinä pultissa :D

Comment

Ite oon aina keskittäny kytkimet silmämääräisesti ja aina ovat booreille meneet. :)

Comment

Nii näköjään tuli turhaan päätä vaivattua bittiä kasatessa, kun ei ollu keskitystappia. Silmällä katto ja liikutteli räikän jatkolla. Koneen ja laatikon kun sai suoraan toisiinsa nähden, nii meni ku vanhaan mummoon.

Comment

8V GTI:stä varmaan kyse ?

Vauhtipyörän pultteihin käy 9mm. tavallinen 12-kanttinen hylsy.

Keskittämiseen ei tarvitse työkalua katselee vaan kohdilleen. Muista asetelman paininlevy laittaa kanssa ettei jää pöydälle.
            Viimeksi muokannut Sleepy2; 1.6.2015, 10:49.

Comment

Working...
            X