Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.0 TFSI mäntäremontin tekijöitä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 2.0 TFSI mäntäremontin tekijöitä?

Eli auto käynyt öljynkulutus mittauksessa.Kulutus sen verran rankkaa, että korjaustoimenpiteenä olisi männät ja kiertokanget. Onko kenelläkään tietoa löytyykö Kouvola, Kotka, Lahti akselilta korjaamoa joka näitä remontteja tekisi? Audi korjaamo ei tässä tapauksessa käy.

Olet Audin kannan aiheesta kysynyt ja he eivät halua osallistua? Kyseessä ilmeiseti B8 2.0TFSI, joka tunnetusti kärsii noista ongelmista?

Hamina lie myös soveliaan etäisyyden sisällä, jos Kotkakin käy, joten Haminan Autoapu voisi olla vaihtoehto. Heillä entistä VAG-ammattilaista hommissa. Kysyisin sieltä.

Comment

Kiitokset.Täytyy kysäistä tuolta.Myyjäliike ei ole Audi. Joo tuo B8 2.0tfsi kyseessä.Autolikkeessä ottivat asian hyvin ja kustannusjakauma on ihan ok minun mielestä.

Comment

Aiheesta keskusteltu aikasemmin tuolla: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=65182

Kuten siellä lukee niin Audi on maksanut joillekin koko remontin. Sullakin kun on 2010 vuosimallin auto niin kävisin kyllä ihan ensimmäisenä kysymässä Audilta mielipidettä tuohon. Audi on siltikin vastuussa tuosta vaikka ei olekaan myynyt autoa suoraan sulle, joten sieltä vaan kysymään ennen kuin turhaan makselet yhtään mitään. :)

Comment

Kymen diesel haminassa. Tekee lähes kaikkien muiden korjaamoiden koneistukset, niin miks ei vois kysyä suoraan sieltä.

Comment

Mulle tehtiin Kouvoan länkkärissä. Toki oli myyjäliike, mutta mulle jäi loppulaskusta sellainen kuva, etten minä, eikä liioin länkkärikään osallistunut kuluihin, vaan viulut maksoi 100% Audi maahantuoja. Huoltokirja pitää olla kunnossa.

Comment

Working...
            X