Tuli tuossa käytyä hieman pohjosessa kurkkaamassa josko harrasteautoa ostais. No päätti uljas egonsiirtoväline sitten hieman matkalla temppuilla joten nyt sitten harrastetaan tällä vaan.
Tämmöstä rupes pukkaan:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 557 E
Component: 4,2L V8/4V MOTR AT D02
Coding: 04263
Shop #: WSC 00000
7 Faults Found:
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8 Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16691 - Cylinder 7 Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
- Lambdan olen tiennykkin, samaa tullu jo jonkun aikaa. Vaihdetaan molemmat nyt sitten.
Voiko MAF valittaa jos on imusarja ja ilmanputsarin väliltä putki pois ja pistää auton käyntiin? Ennemmin en ole tuota huomannu, mutta kylmänä ei suostunu oikeen käymään ilman tuota putkea.
Mistähän tuommonen toisen puolen kipinähukka joka pytyssä oikeen vois johtua? Itellä tuli mieleen jaon hyppääminen, mutta kone käy ihan nätisti muuten, mutta röpöttelee, eli pätkii.
Ei kai puolat voi kun toimia tai ei toimia? Pitää samaan syssyyn vaihtaa tulpat, jotka tosin on noin 10tkm ajettu vasta.
Vielä kun keksis mikä tommosta aiheuttaa. Bensaa kuluu muutama litra enemmän satasella, kiihtyy ihan hyvin mutta tietysti tasasella hieman nypyttää.
Tämmöstä rupes pukkaan:
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 557 E
Component: 4,2L V8/4V MOTR AT D02
Coding: 04263
Shop #: WSC 00000
7 Faults Found:
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8 Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16691 - Cylinder 7 Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
- Lambdan olen tiennykkin, samaa tullu jo jonkun aikaa. Vaihdetaan molemmat nyt sitten.
Voiko MAF valittaa jos on imusarja ja ilmanputsarin väliltä putki pois ja pistää auton käyntiin? Ennemmin en ole tuota huomannu, mutta kylmänä ei suostunu oikeen käymään ilman tuota putkea.
Mistähän tuommonen toisen puolen kipinähukka joka pytyssä oikeen vois johtua? Itellä tuli mieleen jaon hyppääminen, mutta kone käy ihan nätisti muuten, mutta röpöttelee, eli pätkii.
Ei kai puolat voi kun toimia tai ei toimia? Pitää samaan syssyyn vaihtaa tulpat, jotka tosin on noin 10tkm ajettu vasta.
Vielä kun keksis mikä tommosta aiheuttaa. Bensaa kuluu muutama litra enemmän satasella, kiihtyy ihan hyvin mutta tietysti tasasella hieman nypyttää.
Comment