Joskus kun on viileämpi aamu, saattaa tyhjäkäynti olla 1500 rmp ja jos painaa kaasua niin hetkeksi korottuu 3000rmp.
Ja kun lähtee ajaa niin vaihtaessa käy 3500rmp.. Moottorin lämmettyä on normaali.
Autohan on c4 2,6L -94 manuaali. Olisiko tyhjäkäyntimoottori nahea.? Vai olisiko lievä imuvuoto?
Ja vaihtaessa nostaa sen 5oo rmp ja laskee sitten. 5 km ajon jälkeen normaali.
Käyntiin laittaessa on normaalit tyhjäkäynnit siinä 1500 rmp, mutta jos koskee kaasuun , niin pompsahtaa sinne noin 3000 rmp
Termari on tuossa vaihtokunnossa.. Olisiko siinä syy ?? Lämpiää kyllä suht nopeaan sinne 70 asteeseen.
Sinänsä ei haittaa, mutta soppaa tietty palaa enemmän.
Ja kun lähtee ajaa niin vaihtaessa käy 3500rmp.. Moottorin lämmettyä on normaali.
Autohan on c4 2,6L -94 manuaali. Olisiko tyhjäkäyntimoottori nahea.? Vai olisiko lievä imuvuoto?
Ja vaihtaessa nostaa sen 5oo rmp ja laskee sitten. 5 km ajon jälkeen normaali.
Käyntiin laittaessa on normaalit tyhjäkäynnit siinä 1500 rmp, mutta jos koskee kaasuun , niin pompsahtaa sinne noin 3000 rmp
Termari on tuossa vaihtokunnossa.. Olisiko siinä syy ?? Lämpiää kyllä suht nopeaan sinne 70 asteeseen.
Sinänsä ei haittaa, mutta soppaa tietty palaa enemmän.