Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Väittäisin että ei ole läheskään yhtä oleellinen kapistus, kuin esimerkiksi vanhaa v-moottoria porattaessa. Samoin 20vt-koneissa on alumiinikansi, joka osaltaan avittaa asiaa. Taitaa olla tuo suora-viitonen rakenteeltaan varsin vankka, eikä tuo taida olla moksiskaan kovemmastakaan viritysasteesta.
Ei ole haittaa, jos asiat tekee hyper-huolella esim stressilevyllä ja kierrättämällä myös nestettä lohkossa, jotta simuloidaan käyntilämpöisyyttä (sekä poraus, että hoonaus !). Norjan Audiguru tekee niin ja hyvä tulee. Toisaalta tehty ilmankin 500hp+ koneita. Tiedon saat kokeilemalla itse vaihtoehtoja.
Comment