Terve taas.
Kävi tässä pariviikkoa sitten niin, että taskuun parkkeeratessa alko tuttu punainen huutomerkki vilkkumaan mittaristossa.
Avasin konepellin ja tuttu hydraulinesteen haju pöllähti nenään. Nesteet tullut ulos hajonneesta letkusta, joka kulkee ohjaustehostimen pumpulta sinne tulipellin luokse. Kävin hydrauliikka firmassa vaihtamassa uuden letkun vanhojen liitosten väliin ja laitoin takas kiinni. Nyt ei hydraulinesteet katoa kuin ainoastaan siitä plussa tulpasta pumpun päällä.
Mutta tehostin vinkuu kierrosten mukaan ja rattia pyöritellessä jyristää välillä todella paljon.
Liekö koko pumppu tullu tiensä päähän? Vai voiko sillä uudella letkulla oli jokin vaikutus?
Ja siitä on jo reilu viikko niin ei pitäis ilmaakaan enään olla systeemissä...
Kävi tässä pariviikkoa sitten niin, että taskuun parkkeeratessa alko tuttu punainen huutomerkki vilkkumaan mittaristossa.
Avasin konepellin ja tuttu hydraulinesteen haju pöllähti nenään. Nesteet tullut ulos hajonneesta letkusta, joka kulkee ohjaustehostimen pumpulta sinne tulipellin luokse. Kävin hydrauliikka firmassa vaihtamassa uuden letkun vanhojen liitosten väliin ja laitoin takas kiinni. Nyt ei hydraulinesteet katoa kuin ainoastaan siitä plussa tulpasta pumpun päällä.
Mutta tehostin vinkuu kierrosten mukaan ja rattia pyöritellessä jyristää välillä todella paljon.
Liekö koko pumppu tullu tiensä päähän? Vai voiko sillä uudella letkulla oli jokin vaikutus?
Ja siitä on jo reilu viikko niin ei pitäis ilmaakaan enään olla systeemissä...
Comment