A4 B5 1.6 -96:n öljynpainevalo syttyy vajaan 2000 rpm kohdalla
Ilmaantui otsikon mukainen oire sen jälkeen kun auto ajettu talliin talliin ja vaihdettu pakoputken jousto-osa. Putken etuosa on tässä yhteydessä irroitettu pakosarjasta ja kiinnitetty sitten takaisin. Koeajolenkillä havaittu, että summeri soi, öljynpaineen varoitusvalo syttyy ja sammuu taasen hetken päästä kun kierrokset tippuvat jälleen vajaaseen 2000 rpm.
Olisiko mahdollista, että öljynpaineanturi on ottanut siipeensä (johto irti tai poikki) tuon putkirempan yhteydessä ja paremminkin, että missä tuossa kulkineessa öljynpaineanturi (vai onko kaksikin) sijaitsee?
Kiitokset tietäjille jo etukäteen.
Ilmaantui otsikon mukainen oire sen jälkeen kun auto ajettu talliin talliin ja vaihdettu pakoputken jousto-osa. Putken etuosa on tässä yhteydessä irroitettu pakosarjasta ja kiinnitetty sitten takaisin. Koeajolenkillä havaittu, että summeri soi, öljynpaineen varoitusvalo syttyy ja sammuu taasen hetken päästä kun kierrokset tippuvat jälleen vajaaseen 2000 rpm.
Olisiko mahdollista, että öljynpaineanturi on ottanut siipeensä (johto irti tai poikki) tuon putkirempan yhteydessä ja paremminkin, että missä tuossa kulkineessa öljynpaineanturi (vai onko kaksikin) sijaitsee?
Kiitokset tietäjille jo etukäteen.
Comment