AAN koneella, 94vm s6 c4, omaa monenlaisia vikoja, uusin ikävästi käyntiin liittyvä.. Eli on jo jonkun aikaa tehnyt käynnistäessä(kylmäkäynnistys) sellaista, että vähän aikaa käynnistyksen jälkeen on ihan kuollut alle 2k kierrosta, jos ajaa esim 1 vaihteella yli 2000 rpm, niin kiihtyy normaalisti, vaihtaa kakkosen ja painaa kaasua nuutuu, sit hetken päästä kerää taas kierroksia... Toi vika oli, nyt on tullut myös lämpimänä nykimistä, aluksi se tuli sillon tällön, eikä siihen kiinnittänyt huomiota, tänään se alkoi nykiä koko ajan kun mittarin paineet oli 0,6-0,9(eli alipaine) kun päästi kaasun= ei nyi, tai painoi kaasua ei nykinyt.
Imuvuotoko? Letkuja katselin ja ei vielä ole löytynyt rikkinäistä, lambda se tuskin on, kulutus mittarin mukaan normaali, ehkä vähän laskenut!!!! Mistä pääsee seuraavaan, eli alkanut kuulua ihme sirinää matalilla kierroksilla, ja pieni kaasuvaijerin nykäisy kiihdyttää sirinää, kuuluu siitä imusarjan alta/suuttimien suunnalta??? Venttiilin nostin?
Tuo nykimis ongelma on pahentunut suhteellisen nopeasti, viikon aikana sen huomannut kunnolla.. Onko jotain erikoista paikkaa josta kannattaisi ensin etsiä vikaa? Miten imuvuotoa helpoiten yrittää metsästää?
Noihin jos jotain vinkkiä olis ennen kun auto jättää tien päälle, päivän positiivisin asia oli suht edullinen 98 tampereella ;P 1.204
Imuvuotoko? Letkuja katselin ja ei vielä ole löytynyt rikkinäistä, lambda se tuskin on, kulutus mittarin mukaan normaali, ehkä vähän laskenut!!!! Mistä pääsee seuraavaan, eli alkanut kuulua ihme sirinää matalilla kierroksilla, ja pieni kaasuvaijerin nykäisy kiihdyttää sirinää, kuuluu siitä imusarjan alta/suuttimien suunnalta??? Venttiilin nostin?
Tuo nykimis ongelma on pahentunut suhteellisen nopeasti, viikon aikana sen huomannut kunnolla.. Onko jotain erikoista paikkaa josta kannattaisi ensin etsiä vikaa? Miten imuvuotoa helpoiten yrittää metsästää?
Noihin jos jotain vinkkiä olis ennen kun auto jättää tien päälle, päivän positiivisin asia oli suht edullinen 98 tampereella ;P 1.204
Comment