Moi,
Tuollainen -92 V8 quatro-tekniikka tuli hankittua ja asiaa hieman tutkittuani näyttäisi tuo orggis automaatti paketti olevan aikas lailla pitkä. Moottori olisi tulossa eräänlaiseen maastokulkuneuvoon ja voimansiirto pitäisi saada mahdollisimman lyhyeksi ja kevyeksi.
Kysymys kuuluukin, tarviiko ABH (ilmeisesti tuo konetyyppi?) moottori toimiakseen normaalisti tuota omaa laatikkoa? Ilmeisesti laatikko ja kone "keskustelevat" keskenään mutta miten paljon?
Mittaristoa ei tuossa audin hylsyssä enää ole, onko se tuossa mallissa oleellisesti koneen toimintaan vaikuttava?
Suunnitelmissa olisi käyttää TH350 tai PoverGlide laatikkoa jotka eivät tarvisi sähköä olleenkaan toimiakseen.
Ja sanokaa vaan suoraan jos homma on tuhoontuomittu ;D
Ps. Aikas paljon jo etsiskelin tietoa netistä mutta jos joku sattuisi muistamaan/tietämään linkin vastaavanlaiseen keskusteluun tai nettisivuun niin erittäin kiitollisena ottaisin vinkin vastaan.
-Lasse-
Tuollainen -92 V8 quatro-tekniikka tuli hankittua ja asiaa hieman tutkittuani näyttäisi tuo orggis automaatti paketti olevan aikas lailla pitkä. Moottori olisi tulossa eräänlaiseen maastokulkuneuvoon ja voimansiirto pitäisi saada mahdollisimman lyhyeksi ja kevyeksi.
Kysymys kuuluukin, tarviiko ABH (ilmeisesti tuo konetyyppi?) moottori toimiakseen normaalisti tuota omaa laatikkoa? Ilmeisesti laatikko ja kone "keskustelevat" keskenään mutta miten paljon?
Mittaristoa ei tuossa audin hylsyssä enää ole, onko se tuossa mallissa oleellisesti koneen toimintaan vaikuttava?
Suunnitelmissa olisi käyttää TH350 tai PoverGlide laatikkoa jotka eivät tarvisi sähköä olleenkaan toimiakseen.
Ja sanokaa vaan suoraan jos homma on tuhoontuomittu ;D
Ps. Aikas paljon jo etsiskelin tietoa netistä mutta jos joku sattuisi muistamaan/tietämään linkin vastaavanlaiseen keskusteluun tai nettisivuun niin erittäin kiitollisena ottaisin vinkin vastaan.
-Lasse-
Comment