Eli ongelma olis seuraava vm-95 a4 2.8 quattro abt viritys sarjalla (nokat venttiilit lastu tai ohjelmointi jne) rupesi hiljattain nykimään lähestulkoon jatkuvasti tuntuisikuin kone sammuisi sekunniksi pariksi kylmänä ongelmaa ei ilmeenny tosin saattaa sammua jos käy tyhjäkäyntiä hieman pitempään ja veto tuntuisi puuttuvan.
Ollut kiinni boschin laiteissa ilmoitti viaksi ilmamäärämittari ja keskusyksikön satunainen häiriö
keskusyksikön häiriö kuittaantui ilmamäärämittarin ei
autodatan mittaus ohjeiden mukaa ilmamäärämittarista tuli 1v vähemmän jännitettä kuin pitäisi.
Eli voiko diaknooseihin luottaa kun autoa on "viritelty" ja ilmamäärämittari on pirun kallis ja sitä eivoi edes palautaa kokeilun jälkeen.
Niin ja voiko autossa olla muutakin ihmeelistä vikaa mitä testilaiteet eivät huomaa
toivottavasti tietoa ja kokemuksia löytyy.
13.3 jep maffi vaihdettu kaikki pelaa normaalisti.
maffi löyty vaihto osana vnb autosta(audi wv liike tammisaari) 100e hintaa päivän varotusajalla.
Ollut kiinni boschin laiteissa ilmoitti viaksi ilmamäärämittari ja keskusyksikön satunainen häiriö
keskusyksikön häiriö kuittaantui ilmamäärämittarin ei
autodatan mittaus ohjeiden mukaa ilmamäärämittarista tuli 1v vähemmän jännitettä kuin pitäisi.
Eli voiko diaknooseihin luottaa kun autoa on "viritelty" ja ilmamäärämittari on pirun kallis ja sitä eivoi edes palautaa kokeilun jälkeen.
Niin ja voiko autossa olla muutakin ihmeelistä vikaa mitä testilaiteet eivät huomaa
toivottavasti tietoa ja kokemuksia löytyy.
13.3 jep maffi vaihdettu kaikki pelaa normaalisti.
maffi löyty vaihto osana vnb autosta(audi wv liike tammisaari) 100e hintaa päivän varotusajalla.
Comment