Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b8 ja 3.0tdi automaatit

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 b8 ja 3.0tdi automaatit

    Olenko ymmärtänyt oikein että normaaleissa versioissa tiptronicit ja allroad versioissa s-tronic ?

    Ja sitten faceliftissä on jo normaalissakin versiossa s-tronic ?

    Vähän tuo s-tronic tuppaa arveluttamaan, kun eikös ainakin jokin aika sitten A6 se isoin 3.0tdi versio ollut nimenomaan tiptronicilla ja sitte 150 & 180 kW versiot taasen s-tronic...

    #2
    Et ole ymmärtänyt oikein - ainakaan täysin :) Ekoissa B8 3.0Tdi:ssä n. 07-09 oli tipit ja suunnilleen 09-> kaikissa s-tronic:it. Mitä A6:een tulee, niin tosiaan C7 -korisissa(2011->) tippi on ainoastaan Biturbossa ja RS6:ssa, muissa S-tronic. Muita tippivehkeitä on A8 ja Q7 alkaen 3.0tdi:stä ja sitä suuremmat - jos nyt öljypolttimista puhutaan.

    Comment


      #3
      Eli koska A4 allroadit tulivat markkinoille hiukan myöhemmin, niin niissä siis kaikissa s-tronicit.... Ok ...

      Comment


        #4
        Jenkkibensoissa muuten taitaapi olla kaikissa myös tippi, joten jos ne houkuttaa, niin eikun jenkkituontia kehiin :) Suomestakin löytyy jotain kivaa, eli jos oot ettimässä, niin huomasit varmaan jo tämän: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=144182. Tosi asiallisen oloinen peli todella hyvällä varustuksella - ja tipillä. Melkein sama kuin oma käyttölaite, mutta oma vaan kovalla askilla.

        Comment


        • #5
          Pahoittelut jos aiheesta on jo muualla väännetty mutta löytyykös foorumilaisilla käsitystä, että onko tuo s-tronic kuinka pommi tuon ison dieselin jatkeena? Jotenkin itselle jäänyt käsitys, että dsg:n maine on peräisin noista pikkuisten poikittaiskoneiden jatkeena olevista lootista. Olenko täysin hakoteillä?

          Comment

          Working...
          X