80 1,8 S vm -87 (NE ):
Kun sisäilma ei lämmenny, päätin vaihtaa vesipumpun,kun alaletkukin oli ihka viilee ajon jälkeen.
Sainhan sen irti , piti vaan irrottaa laturi, jotta pääsi pultteihin kiinni. Irtosi, ja aloin purkamaan...
Ketale!! viis pikkupulttia murtui irrotettaessa, jo on meltorautaa....
jätin möhkäleen muhimaan WD-40 kylvyssä, hoidan ne katkenneet tulevana päivänä.
**************
Ans olla, piti vaihtaa virtalukon pohja, hain semmoisen vesipumpun ohella Motonetistä.
Väärä malli!!!! piti olla semmonen musta möykky, 8 napainen. no ajattelin että puran vanhan jos
vaikka sais sen korjattua, ei mitään näkyvää vikaa...laittelin kasaan ja takaisin paikalleen...kuului hurinaa ja kärry lähti peruuttamaan.... Pitäis aina ottaa se maalanka akusta!!!! tais hajota siinä kokeilussa sytkän "aivot" Ai että riipii!!!! Onneks ne ei hirveitä maksa...
ettäni!
Kun sisäilma ei lämmenny, päätin vaihtaa vesipumpun,kun alaletkukin oli ihka viilee ajon jälkeen.
Sainhan sen irti , piti vaan irrottaa laturi, jotta pääsi pultteihin kiinni. Irtosi, ja aloin purkamaan...
Ketale!! viis pikkupulttia murtui irrotettaessa, jo on meltorautaa....
jätin möhkäleen muhimaan WD-40 kylvyssä, hoidan ne katkenneet tulevana päivänä.
**************
Ans olla, piti vaihtaa virtalukon pohja, hain semmoisen vesipumpun ohella Motonetistä.
Väärä malli!!!! piti olla semmonen musta möykky, 8 napainen. no ajattelin että puran vanhan jos
vaikka sais sen korjattua, ei mitään näkyvää vikaa...laittelin kasaan ja takaisin paikalleen...kuului hurinaa ja kärry lähti peruuttamaan.... Pitäis aina ottaa se maalanka akusta!!!! tais hajota siinä kokeilussa sytkän "aivot" Ai että riipii!!!! Onneks ne ei hirveitä maksa...
ettäni!
Comment