Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Motonetin puolajakaja 10-1161

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Motonetin puolajakaja 10-1161

    Ajoin auton(audi a6 1996 2.8 ack-kone) parkkiin ja sinne hyytyi. Nyt on viety korjaamolle ja sielläkään ei löydy mitään vikakoodeja(en löytänyt itsekkään VCDS:llä) Ongelma, kun korjaamo karsastaa Motonetin osia, kun niistä ei varmalla tiedä mihin moottoriin ne sopivat. No, sanoin, että tilaa muualta, kunhan se alkaa toimimaan. Illalla tuli puhelu, että osa tuli, mutta oli väärä. Huomen aamulla uusi yritys. Hinta: Motonet 200€/ varaosa Koivunen tai Hl-group 400€. Monessako moottorissa(32v) on sama puolajakaja? 200€ on sentään rahaa. Motonetin vara-osa hemmot tietää saman, mitä netissä lukee.
    Viimeksi muokannut Hilakitkutin; 23.3.2015, 18:08. Perustelu: kirjoitus virhe

    #2
    OEM: 078905104

    Google löytää: http://www.nimark.fi/buy/NGK_48037/
    http://www.autonvaraosat24.fi/search?keyword=078905104

    Sanoisin että tuo 200 euroakin kohtuu paljon kyseisestä osasta. Eli jos ei ole päivän päälle ja vaihtaa itse... Jos nyt vika edes siinä?

    Comment


    • #3
      Vai että etuakselin sytytyspuola. ;)

      Näissäkin taitaa vähän olla jotta tarvike toimii tai ei, alkuperäisen hinta ei muistaakseni kauas heitä tuosta 400e, maksoikohan edes sitäkään?

      Comment


        #4
        Merkki osan kun ostaa niin toimii. NGK tai Febi esim.

        Comment


        • #5
          Tai Beru, kuten osa alkuperäisistä. Muistelisin kyllä että motonetin tuotos ois Beru? Voin muistaa väärinkin.

          Comment


            #6
            ACK:n osalta Motononetin puolasta minulla on vain huonoja kokemuksia. Niitä olen vaihdellut takuuajan puitteissa erään kaverin autoon lukuisia kappaleita. Lopulta Motonet ei enää suostunut takuuseen antamaan uutta ja autokin ehti palaa, kun vajailla käyvä moottori holvasi bensaa katalysaattoriin joka siitä masentuneena päätti sitten polttaa koko auton.

            Comment


            • #7
              N.400€:oon vaihtaa jo suorasytkän tilalle. Jos itse tekee piuhat, niin alle 200€:lla selviää.

              Comment


              • #8
                Kerrottakoon nyt tähän vielä mitään osapuolta puolustelematta se, että niin esim. Motonetilla, AD-Varaosamaailmalla, Fixuksella kuten vaikka Autoasillakin on kaikilla samat toimittajat. Tietysti päätoimittajia itse kullakin esim. Fixus -> Koivunen tai Autoasi -> Örum. Sitten on vielä tietysti Kaha, HL-Group, Atoy, Suomen Autovaruste, Startax ja muut kumppanit, jotka kaikki toimittavat varaosia Motonetille.
                Muistakaa siis se, että ei ole välttämättä merkitystä sillä mistä ostatte osat. Olkaa mieluummin tarkkana minkä merkkisen paketin saatte käteen oli myyjä kuka tahansa. Kuten tiedetään, niin valmistajia on hyviä sekä huonoja :)

                Comment


                  #9
                  Mä olen ollut marmorin työntekijän kanssa samassa jonossa Motonetissä. Suodattimia yms. Kori täynnä eli kyllä nekin noita käyttää...

                  Comment


                    #10
                    Suiggi puhuu asiaa. Ei se Motonettia tosiaan Mätänetiksi tee osavalikoimat. Samaa Broman Groupia eikö lienekin kuin AD ja olikohan muitakin.

                    Comment


                    • #11
                      Juu samaa ketjua on Motonet ja AD. Ja tosiaan suomessa senverran vähän noita toimittajia, että siksi kaikki ketjut käyttää samoja :)

                      Comment

                      Working...
                      X