Elikkäs vanha kunnon 1.6 -litranen 8-venttiilinen AHL-kone vuoden 99 Audi A 4:ssä. Tässä siis muovinen imusarja ja siinä joku läppäkoneistokin. Kun polkaset kaasun pohjaan, niin hetken kakoo ja voimaton, kunnes kierrokset luokkaa 3500. Liikkeellä ollessa nykii, kun on kierrokset alhaalla. Tämä enemmän kuumana, kuin kylmänä. Paikallaan kun polkasee kaasua, niin kuuluu ensin pieni suhahdus kaasuläppäkotelon suunnalta ja sitten nousee kierrokset. Ilmanputsarilta lähtevä haitari oli rikki, mutta korjasin sen erkkarilla - ei vaikutusta. Kaikki letkut näyttäs ehjiltä kaasuläpän luona ja imusarjan läppäkoneistokin liikkuu.
Voimat on tallella isoilla kierroksilla.
Vikavalo ei pala.
Mittarissa kohta 230 tuhatta.
Bensasuodatin ja ilmasuodatin ja tulpat alle 10 tuhatta ajetut.
Mitä teen seuraavaksi ?
Voimat on tallella isoilla kierroksilla.
Vikavalo ei pala.
Mittarissa kohta 230 tuhatta.
Bensasuodatin ja ilmasuodatin ja tulpat alle 10 tuhatta ajetut.
Mitä teen seuraavaksi ?