Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi B5RS4 käräyttää "engine timiming sulaketta" -> Part. 2 Ei käynnisty

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi B5RS4 käräyttää "engine timiming sulaketta" -> Part. 2 Ei käynnisty

Kysellääs jos joku olisi törmännyt vastaavaan.
    Eli numeron 34 sulaketta käräyttää.
    Laittaa uuden sulakkeen ja virrat päälle niin heti kärähtää.
    Hetken ehti puolien töpselien/mafin töpselin heiluttelujen jälkeen toimia kunnolla.
    Sitten taas tyhjäkäyntiä käydessä käräytti tuon ja käräyttää nyt jatkuvasti.
    Seosmittari näytti laihaa sen jälkeen kun käydessä käräytti.
    Tuli kokeiltua mafin, lambdojen ja nokkien ajotus töpseleiden ollessa irti virtoja ja aina vaan poks.
    Ideoita?
    Viimeksi muokannut ilezh; 17.3.2015, 20:01.

Onko downipen päällä vielä alkuperäiset lämpösuojat?

Ettei johtosarja olisi kärähtänyt..?

Comment

Samaa epäilen. Joko kärvähtäny tai rispaantunut esim jostain paisarin alta.

Comment

No juuh. Edellisen omistajan lambdanjohdon abikoviritelmät oli sulanu pakosarjaan.

Comment

Hyvä että löytyi. Puuttuiko ne lämpökilvet?

Comment

Tietysti ne puuttuu.

Comment

Sepä mukavaa. Ja niiden pujottaminen nyt on hivenen vaikeaa :)

Comment

ei mullakaan niitä ole.

Comment

Se ei tarkoita sitä ettei niitä tarvita. Mieti miten paljon turbot säteilee lämpöä juuri johtosarjan alla? Se tekee takuuvarmasti hallaa johdoille ja kovettaa niitä.

Comment

itse käärin johdot "eristeeseen" sekä pakosarjat on pinnoitettu niin ulkoa kuin sisältä. Jotenkin niitä ei Wagnerien kanssa saanut sopimaan.

Comment

Hmm...Mulla on myös Wagnerit ja taitaa siellä nuo suojat olla paikoillaan?

Comment

saahan ne sinne jos kiinnikkeet itse vielä rakentaa.

Comment

Täytyy ottaa sanoja takaisin. Katselin noita Riesan osia ja ainakin jotkut lämpösuojat mulla on hyllyssä. Auto on varastossa joten en pääse katsomaan onko vai ei..

Comment

Johan tällä 2 päivää taas pääsi. Tänään olin töistä lähössä. Lähti normaalisti käyntiin, kävi ~3min ja sammu.
                            Pari kertaa vähän yritti käydä jonka jälkeen pyörittää, mut ei lähde.
                            Tulpat on märät. Mitään aiheeseen liittyviä koodeja ei tarjoile.
                            Kampiakselin asentotunnistinta lähin veikkaamaan, mutta jos tuo olisi rikki niin tuskin olisi tyhjäkäynniltä sammunut? Ja antaisi kait koodia? Tfsi puolista ei kait uskalla perinteiseen tapaan kokeilla kipinää?

Comment

Working...
                            X