Multitronicin kytkin ottaa kiinni turhan korkeilla kierroksilla hieman haukaten eikä aina irrota kunnolla jarrutuksen yhteydessä. Onkohan kyseessä mekaaninen vika vai voisiko helpottaa mahdollisesti kytkimen opittujen arvojen uudelleen sopeuttamisella? VCDS:stä löysin arvojen nollauksen ja ainakin tiedonkeruun mukaan sopeutus-moodi on päällä, mutta miljoonan taalan kysymys nyt onkin se, että millainen tuo sopeutusajo on? Sain villin vinkin, että kyseinen homma olisi 5 liikkeelle lähtöä eteen päin ja 5 liikkeelle lähtöä taakse päin maksimissaan 15% kaasun asennolla. No tein työtä käskettyä ja aikani parkkista edestakas sahaten annoin periksi todeten "ominaisuuden" olevan edelleen päällä, kuten myös sopeutus-moodin. Onko kellään heittää vinkkiä vai menenkö kolkuttelemaan Laakkosen marmoria?
Niin ja mitään vikakoodeja laatikko ei anna ja liikkeelle lähdön jälkeen pelaa pehmeästi.
Niin ja mitään vikakoodeja laatikko ei anna ja liikkeelle lähdön jälkeen pelaa pehmeästi.
Comment