Löytyiskö ohjeita vetarin ulompien kumien vaihtoon? Ei tarvitsisi säätää, jos oilis tietoa...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Typ 44 vetonivel
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
-Auto maassa napapultti/mutteri auki
-nurkka ilmaan, pyörä irti
-alapallon pultti irti, alapallo kammetaan irti tolpasta
-vetari muljautetaan irti navasta
-jos nivel on pulttikiinnitteinen, pultti laitetaan takaisin niveleen ja kierretään pohjaan, mielellään pulttimopolla -> tämä irrottaa nivelen akselista
-jos on mutterikiinnitteinen niin nivel on lyötävä vasaralla irti
-vetarin kumin pannat poikki, kumi pois, nivelen ja akselin pään putsaus, uudet rasvat ja kasaaminen päinvastaisessa järjestyksessä.
-
-
Typ 44 vetonivel
Ok. Kiitos vinkistä. Muutenhan toi homma onnistuu, mutta nivelen kanssa en ole pelannut.
Comment
-
-
-
Typ 44 vetonivel
Simppeli homma hyvillä ohjeilla ja kuvilla. Sokan levitys hiukan haasteellinen vaihe. Onnistui napauttamalla sokan toinen reuna ikään kuin jumiin niveleen ja sitten toisesta päästä levitys. Motonetista myivät väärän kokoiset (pienet)kumit. WV Golfin kolmoskorisen -98 mallin vetarin kumit olivat oikein sopivat (:.Kiitos keskusteluun osallistuneille, etenkin Jassolle.
Comment
Comment