Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
hmm.. Onkos siinä samanlainenn järjestely kun mk4 golffissa ? Siinä ei ollut mitään hirveän erikoista, uus hihna oli vaan ihan perkeleen tiukka vaikka se "hihnankiristin patruunahässäkkä" oli uusi. golffissa imusarja piti katkasta että sai kohteen näkyville.
Aivan siellähän tosiaan on kone oikeinpäin, foolmee.. :) 99 1.8 20v golffi onnistui ilman minkään sortin erikoistyökaluja. Se kiristin vedetään nippuun muistaakseni M5 pultilla jonka piti olla ~55mm pitkä (en muista ihan tarkkaan :). Kai sen voi erikoiseksi työkaluksi laskea ;)
Ei nyt liity suoranaisesti jakopäänremmin vaihtoon, mutta tietääkö kukaan onko nokkapyörän pultti "kertakäyttöinen" eli tarvitseeko sitä vaihtaa jos sen käyttää auki?
Edit: tuossa linkki liittyen alkuperäiseen kysymykseen:
Comment