Pitäisi tehdä hiukan kannattavuuslaskelmaa kun kyseessä 1998 vuotinen volkkari jolla ajettu reilut 300tkm, oletettavasti alkuperäisellä kaksoimassavauhtipyörällä. Huoltokirjassa ei ainakaan mitään merkintää että olisi koskaan vaihdettu. Siitä on nyt kytkin loppu ja pitäisi päättää uusiako pelkkä ~100€ kytkinpaketti vaiko myös vauhtipyörä. Jälkimmäisen vaihtoehdon kanssa auton paalaaminen on taloudellisesti yhtä järkevää kun puhutaan 300-400€ osista ja 500€ autosta.
Minulla ei ole eikä koskaan ole ollutkaan yhtään kaksoismassavauhtipyöräistä autoa. Onko se noilla kilometreillä jo vaihtokunnossa ja onko sitä mitään keinoa tietää ennen kuin purkaa osat käteen?
Minulla ei ole eikä koskaan ole ollutkaan yhtään kaksoismassavauhtipyöräistä autoa. Onko se noilla kilometreillä jo vaihtokunnossa ja onko sitä mitään keinoa tietää ennen kuin purkaa osat käteen?
Comment