Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.1 KG 10vt letkumysteereitä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.1 KG 10vt letkumysteereitä

    Hiukan ihmetystä herättää kaikki tuo letkujen ja venttiileiden määrä mitä tuollaisessa '84 200 lötkössä on, sikälikin kun kyseessä saattaa olla osin omia patenttejakin.
    Aloin etsiskelemään N75 venttiiliä jota en äkkiseltään löytänyt. Hukkaportilta menee letku johonkin tulipellin läpi kulj. puolelle. Puolan vieressä on joku samantyyppinen 2-tie venttiili myöskin mutta se on kytketty johonkin muuhun tarkoitukseen, kuvasta näkyy:

    eli tuon puolan vierellä olevan venttiilin ylhäältä ja alhaalta lähtee letkut tuossa alhaalla menevän letkun jonkun mokkulan molemmin puolin. Sivulta lähtee letku ohjauspaineen säätimelle, mikä lie funktio tuolla venttiilillä?

    Netistä löytyneiden kuvien perusteella hukkaportin N75 venttiili nälyy olevan monesti juurikin tuossa puolan vieressä.
    Vähän huono juttu kun ei mistään löydy minkään valtakunnan letkukaavioita näihin mihin mikäkin alunperin on kuulunut..

  • #2
    Hammastanko taitaa ainakin vuotaa, alarajassa. Älä päästä pummpua pyöriin kuivana.
    Ja venttiili estämässä "takapotkua, ettei ohjauspaineen säätimen kalvo hajoa.?

    Comment


    • #3
      Täytyypi lisätä ölppää säiliöön. Voipihan tuossa joku takapotkun vaimennin olla jopa, tosin audi90:ssä ei sellaista ollut ensinkään.. säätimelle meni suoraan letku imusarjalta.

      Comment


      • #4
        No tämäpä mysteeri sevisi, eli lisarikastussysteemistä on kyse.
        http://www.isham-research.co.uk/quattro/wr_hoses.html

        Comment

        Working...
        X