Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä 2.2 20v turbo moottori on paras aihio?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mikä 2.2 20v turbo moottori on paras aihio?

    Mikä 5-sylinterinen moottori olisi paras aihio?
    Teho tavoite olisi reilu 600hv.

  • #2
    Ei väliä,kaikkiin joutuu samat muutokset tehdä

    Comment


    • #3
      Mitä tuo tavoite vaatii?
      Männät ja veivit varmaan ainakin.
      Kannattaako käyttää omaa Motronicia?

      Comment


      • #5
        Veivit ainakin.

        Comment


        • #6
          Veivit ja männäntapit niin ollaan varman puolella. Motronicilla pitäisi onnistua, samoin matalalla lohkolla. Korkealla lohkolla (ja pitkäiskuisella kampuralla) nousee kustannukset, mutta saa lisää tilavuutta ja sitä kautta alavääntöä.

          Comment


          • #7
            Onko noita erikorkuisia lohkojakin?
            Eli reseptillä..
            -veivit,esim.eagle
            -männäntapit,cp,je?
            -RS4 MAF
            -puolat 1.8t?
            -suuttimet 1200cc? RE 85
            -Holset HX40Super
            -Softa Porkkis?

            Lisäksi tietysti pakosarja,välijäähdytin jne...
            Viimeksi muokannut Hartsi; 16.2.2015, 17:47.

            Comment


            • #8
              Lohkokysymykseen vastaus: joo.

              http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=138693

              Comment


              • #9
                Niin 2.5 dieselin lohko.
                Korkea lohko ei käy kun tilaa on niukasti.

                Comment


                • #10
                  Mihin kone menossa, jos ei 2.5tdi:n lohko mahdu? Korkeusero kuitankin vain 16mm.

                  Comment


                  • #11
                    16mm on paljon tässä tapauksessa.Erimerkkiseen autoon,kerron tarkemmin jos ja kun projekti aloitetaan..

                    Comment


                    • #12
                      Jos se tuohon 951:n on matkalla, tilaa on varsin hintsusti ylöspäin. Vielä vähemmän jos koneen haluaa kenolleen, kuten se alunperin on Audiin asennettu.

                      Comment


                      • #13
                        Eikö se kone mene matalempaan tilaan kun on kallellaan kuten alunperin?
                        Kytkinkoppa määrää koneen asennon joten tulisi aika lähelle alkuperäiseen asentoon.

                        Comment


                        • #14
                          Meneehän se matalempaan tilaan vähän kenollaan, sen näkee jo kannesta saatika venakopasta. :)

                          Comment


                          • #15
                            Mites se jarrusylinteri siinä rintapellissä?

                            Comment


                            • #16
                              Konehan on kenollaan apparin puolelle, joten väistää sylinterin. Viispyttyisiä on neppiksiin asennettu maailman sivu, joten ei sinänsä ole tekemätön paikka.

                              Comment


                              • #17
                                Niin on, mutta onko korkeilla lohkoilla? No, oli miten oli, haen takkini..

                                Comment


                                • #18
                                  Väistää hienosti sylinterin AAN imusarjalla.
                                  Montaa vastaavaa swappia en netistä löytänyt.
                                  Korkeammalla lohkolla ei varmaankaan pellinalle mene peltiä modaamatta.

                                  Comment


                                  • #19
                                    Aikas nätistihän tuo näyttäs tulevan:

                                    http://ninas20vt.blogspot.fi/

                                    Comment

                                    Working...
                                    X