Veivit ja männäntapit niin ollaan varman puolella. Motronicilla pitäisi onnistua, samoin matalalla lohkolla. Korkealla lohkolla (ja pitkäiskuisella kampuralla) nousee kustannukset, mutta saa lisää tilavuutta ja sitä kautta alavääntöä.
Jos se tuohon 951:n on matkalla, tilaa on varsin hintsusti ylöspäin. Vielä vähemmän jos koneen haluaa kenolleen, kuten se alunperin on Audiin asennettu.
Eikö se kone mene matalempaan tilaan kun on kallellaan kuten alunperin?
Kytkinkoppa määrää koneen asennon joten tulisi aika lähelle alkuperäiseen asentoon.
Konehan on kenollaan apparin puolelle, joten väistää sylinterin. Viispyttyisiä on neppiksiin asennettu maailman sivu, joten ei sinänsä ole tekemätön paikka.
Väistää hienosti sylinterin AAN imusarjalla.
Montaa vastaavaa swappia en netistä löytänyt.
Korkeammalla lohkolla ei varmaankaan pellinalle mene peltiä modaamatta.
Comment