Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Löytyykö nopeaa apua, kipinä kateissa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Löytyykö nopeaa apua, kipinä kateissa?

    Kaveri jäi perheineen tien päälle Audi 100 2.8 v6 quattrolla. Kipinä ilmeisesti kateissa. Meniköhän kaikki puolat yhtäaikaa pimeäksi vai pettikö joku muu sytytyspuolen komponentti? Jos ideaa mitä katsoa tien päällä niin laittakaas tulemaan...

    Unohtui mainita että laulu loppui kesken ajon. Bensaa ilmeisesti on mutta sytytystulpan ja piuhan välillä startatessa ei mitään eloa

    #2
    Lupaileeko edes?

    Kuoliko ajosta vai pysähdyksen jälkeen ei enää lähde tulille?

    AAH:ssa muistaakseni 1 pääteaste ja 3 waste spark tyyppistä puolayksikköä. Osia on siis niin paljon, että jos boksi haluaa antaa kipinää niin pitäisi ainakin vähän yrittää.

    E: Pääteastehan ei tapaa hajota niin että kaikki kanavat mykistyvät vaan ainoastaan yksi.

    Comment


    • #3
      startti pyörittää mutta ei lupaakaan. käsittääkseni hyytyi ajosta. kaveri otti ainakin yhden tulpanjohdon irti ja laittoi emäntänsä starttaamaan mutta tulpanhatun ja tulpan välissä ei mitään eloa

      Comment


      • #4
        Kotiin päästiin, mutta audi jäi ähtäriin. Sammu siis laakista, pyörii hyvin, kipinät vaan kateissa. Jakohihnan katkeemistakin ajattelin, mutta pyörii kyllä ei kilise eikä kolise, sehän kyllä voisi kadottaa kipinät? Hankala oli alkaa urakalla etsimään vikoja, työkaluna puukko ja pimeys.prkl..

        Comment


        • #5
          Joopa joo, syy selvis. Tietysti se v**un jakohihna porsi! Taisi tulla kallis reissu velj.keskiselle säästämään!!?? Varmaankin kumpikin kansi pois ja tarkastamaan mitä kaikkea meni? Vai voisiko olla mahdollista, ettei napsi venttiileitä mäntiin? Ei varmaankaan. prkl!!

          Comment


            #6
            Ihan takuuvarmasti napsii venttiilit kiinni mäntiin. Toivoa on vain määrästä ja ettei männät ole ihan rikki. Kannet vaan irti niin tietää enemmän. Todennäköisesti muutama venttiili per kansi on solmussa.
            Jos ei muuta vauriota ole kuin venat niin suhteellisen edullisesti tuosta selviää eli esim. itsellä vaihdettiin 2.8:n 6 pakoventtiiliä + ohjurit + koneistukset + työt on n. 400e ja siihen tarpeelliset tiivisteet päälle.

            Jos vielä jakohinhan vaihto olis ollu lähellä niin tietenkin kaikki rullat sinne ja vesipumppu.
            Kokonaishintaa tulee koko rempalla itse tehtynä varmaankin n. touhutonni. Osien suhteen suosittelen liittymistä kerhoon niin säästää muutaman vuoden jäsenmaksut heti tuossa alkuun...

            Comment


            • #7
              Kävin kysymässä remontin hintaa, arvio oli 1500e, jos joutuu avaan molemmat kannet. Elämä on! Tämä siis merkkiliikkeessä. Kaippa se on lähettävä pankijohtajan juttusille hattua venyttämään:)

              Comment


                #8
                Ehkä sen osaa avata muutkin kuin merkkiliike.

                Comment


                • #9
                  joo, osaa varmaan täällä on vaan noi firmat vähissä..itellä ei oikeen ole enään paikkaa/vehkeitä alkaa laittaan.Halvempi liike pitää talvilomaa. Ja tarvis saada nopeasti nippuun, lapsen laskettuaika olisi ensi sunnuntaina. Kulkeehan ne taksitkin, mutta eikös se ole hyvä opettaa nuoresta kunnon auton kyyteihin:)

                  Comment

                  Working...
                  X