Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

2.0TFSI imusarjan läpät

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 2.0TFSI imusarjan läpät

    Syttyipä tuossa 67 000 kilometrin ajamisen jälkeen pakokaasujen valvontajärjestelmän merkkivalo. koodit otettiin ulos ja tuloksena P2015 intake manifold flap position sensor (bank 1). Koodien nollaus, eikä homma koeajolla enää uusiutunut. Parin kuukauden ja muutaman tuhannen kilometrin ajon jälkeen valo syttyi taas.

    Vielä ei ole koodeja otettu, mutta olettavasti tuo on sama juttu.

    Ymmärtääkseni ongelma on imusarjan läpissä ja mua peloteltiin tuossa jotta koko imusarja menisi vaihtoon. Se ei sitten montaa kymmentä tuhatta kestänyt. Tuleekohan maahantuoja näissä yleensä vastaan? Auto on vuoden 2009 A4 quattro S-tronic.

    Kiitos kommenteista.
    Viimeksi muokannut jani.leminen; 5.2.2015, 17:04.

    #2
    Eiköhän tuon kuntoon saa purkamisella ja puhdistuksella. Karstottuu ja alkaa läpät jumimaan. Tämä on vahva veikkaus. Mikä oli tarkalleen vikakoodi tuon kirjoittamasi lisäksi?
    Viimeksi muokannut javis; 5.2.2015, 18:49.

    Comment


      #3
      Tuskin on karstaa noilla kilsoilla. Vikoja on ollut niin antureissa kuin itse imusarjan läppäakselin väljiintymisessä.
      Jos auto on huollettu koko ajan marmorilla, niin jotain gw:tä voi olla, kun kilsoja noin vähän. Kannattaa käydä kysymässä menettelyä.

      Comment


      • #4
        2968 - Intake Manifold Flap Position Sensor ( Bank 1)
        P2015 00 (237) - Implausible Signal
        MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
        Freeze Frame:
        Fault Status: 00000001
        Fault Priority: 2
        Fault Freqency: 1
        Mileage 66286 km
        Date 2014.11.28
        Time 16:04:37

        Comment


        • #5
          Eikös tuossa ole alipainetoiminen se läppien käyttö? Pystyy alipainepumpulla testaamaan sen liikkumisen, jos takertaa puhdistuksien jälkeen niin koko imusarja vaihtoon.

          Comment

          Working...
          X