Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

jakoremmin vaihto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    jakoremmin vaihto

    Olisiko kenelläkään tietoa , minkälainen työ on vaihtaa passat 1.8 vm 2000 jakoremmi ja mitä muuta kannattaisi samalla uusia ja mitä eroa on hihnan vaihtotyöllä verrattuna audi A neloseen joka on varustettuna samalla koneella ? terveisin Heikki Illi Lisäisin että molemmat ovat turbolla ?

    #2
    Itse vaihdatin remmiä ja muuta osaa juuri viime viikonloppuna, tässä kertomusta: http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=16913

    Comment


    • #3
      Onko näin : Kuulin joskus, että passatin kone on pitkittäin ja audin poikittain?

      Jos näin on ,se voi vaatia passatissa keulan purkamisen, jotta pääsee jakopäähän käsiksi.

      Se ei ole ongelma, mutta lisää kustannuksia, jos työn tekee joku muu kun" tee se itse mies."

      Comment


        #4
        Jorma on nyt kuullut jotain ihan muuta kuin totuutta.

        Uusimmassa Passatin mallissa on kone poikittain, ainakin kahdessa edellisessä korimallissa se on pitkittäin, kuten A4:ssa. A3:ssa kone on poikittain, kuten Golfissa ja Borassa/Jetassa. Tuo alkuperäisen kysyjän auto on sen ikäinen, että kone on A4:n tapaan pitkittäin.

        Yksi asiantunteva kaveri otti apaut 80e kun omassa hallissaan työt teki, lähettämässäni topikissa on tarkemmin tietoa, mitä vaihdettiin.

        Edit: vois näin ummikkona olettaa, että passatissa saattaa olla enemmän tilaa tehdä hommat kuin A4:ssa, mutta ei pidä odottaa mitään volvo 240 2.0 läänejä, jonne voi itse melkein istua sisälle hommia tekemään.

        Comment


          #5
          B5 A4 ja pitkittäiskoneinen Passat ovat konehuoneeltaan niin identtiset että keulan joutuu molemmista purkamaan (tai ainakin siirtämään huolto-asentoon) hihnaremontissa.

          Comment

          Working...
          X