Oireet alkoi eilen aamulla töihin mennessä. Loppumatkasta moottoritiellä ajon jälkeen alkoi yht'äkkiä röplöttää ja jos painoi lisää kaasua niin hyytyi ihan kokonaan. Tasakaasulla jos yritti ilman vetoa ajaa niin pystyi jotenkin ajamaan. Kun pääsin työpaikalle niin kauhea käry jostain moottorista. Tuntui että käry tuli jostain moottorin päältä.
Illalla sitten töistä kotiin lähdettäessä auto toimi moitteetta, ei nykinyt ja kävi tasaisesti välillä vähän ontuen. Kotona vaihdoin tulpat kun ne olivat joka tapauksessa vaihtoikäiset.
Tänä aamuna toimi taas hyvin mutta n. 10 km jälkeen alkoi röplötys ja se oli kovempaa kuin eilen. Samalla tuli myös samanlaista käryn hajua sisään. Pääsin kuitenkin jotenkin töihin. Illalla ajattelin että kuinkahan käy kotiin tulon kanssa kun alkoi röplöttää heti alusta alkaen. Pääsin kuitenkin perille asti. Kauhea käry taas kotiin päästessä. Kotona otin puolat irti ja haistelin niitä ja niissä oli kyllä palaneen muovin hajua mutta päälle päin ei näkynyt mitään hälyttävää. Pystyykö jotenkin mittaamaan onko puola hajalla? Taisi olla pari vuotta sitten kun tuosta hajosi yksi puola mutta se suorastaan räjähti niin ei ollut vaikeuksia löytää rikkinäistä yksilöä. Autolla ajettu 350000 niin taitaa olla parasta vaihtaa kaikki puolat sovinnolla? Vai kannattaako? Voiko vika olla jossain ihan muualla? Uudet puolat ei oo kuitenkaan ihan halpoja niin ei viittis huvikseen vaihtaa. Mitään puolakonversiota en halua...
Illalla sitten töistä kotiin lähdettäessä auto toimi moitteetta, ei nykinyt ja kävi tasaisesti välillä vähän ontuen. Kotona vaihdoin tulpat kun ne olivat joka tapauksessa vaihtoikäiset.
Tänä aamuna toimi taas hyvin mutta n. 10 km jälkeen alkoi röplötys ja se oli kovempaa kuin eilen. Samalla tuli myös samanlaista käryn hajua sisään. Pääsin kuitenkin jotenkin töihin. Illalla ajattelin että kuinkahan käy kotiin tulon kanssa kun alkoi röplöttää heti alusta alkaen. Pääsin kuitenkin perille asti. Kauhea käry taas kotiin päästessä. Kotona otin puolat irti ja haistelin niitä ja niissä oli kyllä palaneen muovin hajua mutta päälle päin ei näkynyt mitään hälyttävää. Pystyykö jotenkin mittaamaan onko puola hajalla? Taisi olla pari vuotta sitten kun tuosta hajosi yksi puola mutta se suorastaan räjähti niin ei ollut vaikeuksia löytää rikkinäistä yksilöä. Autolla ajettu 350000 niin taitaa olla parasta vaihtaa kaikki puolat sovinnolla? Vai kannattaako? Voiko vika olla jossain ihan muualla? Uudet puolat ei oo kuitenkaan ihan halpoja niin ei viittis huvikseen vaihtaa. Mitään puolakonversiota en halua...
Comment