Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

saako quattroa rikki?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • saako quattroa rikki?

    Kuinka kestävä nelivetoaudin voimansiirto itse asiassa on? Voiko sitä saada rikki revittelemällä jos on vakiomoottori ja mistä se antaa periksi ensimmäisenä, kytkimestä vai vaihdelaatikosta? Esimerkiksi omassa tapauksessani auto on a4 1.8 tq 180hv versio.

    Revittely tarkottaa siis esimerkiksi asfalttiparkkipaikalla käsijarrun kiskaisua, ratin kääntöä ja kaasun antoa ym. Tim Needlen burning rubber tyyliin(jos joku on videota katsonut).

    Eikös jonkun takavetobemarin lukkoperän saanut ainakin hajalle sudittelemalla soran päällä ja kun takapyörät tulee asfaltin puolelle perä sanoo ittensä irti?

    #2
    Kaikki menee rikki kun oikein yrittää. Yksi kestävimpiä tuo TorSen -ratkaisu kuitenkin on.

    Asfalttiparkissa kuivalla edes 180hv 1.8T:llä ei kyllä saa voimalla luistoa aikaan, olipahan vedetty käsijarrua ensin tai ei. Kytkin toimii sulakkeena voimansiirrolle eli eiköhän se se ole mikä ensimmäisenä antautuu.

    Comment


      #3
      Jotkut on asian myös ilmaissut niin, että tehon puutteella saadaan myös paikat
      särkymään!

      Comment


      • #4
        ^
        Joku on taas muotoillut niin, että älyn puuttuessa saa kaiken hajalle...

        Comment

        Working...
        X