Kuinka kestävä nelivetoaudin voimansiirto itse asiassa on? Voiko sitä saada rikki revittelemällä jos on vakiomoottori ja mistä se antaa periksi ensimmäisenä, kytkimestä vai vaihdelaatikosta? Esimerkiksi omassa tapauksessani auto on a4 1.8 tq 180hv versio.
Revittely tarkottaa siis esimerkiksi asfalttiparkkipaikalla käsijarrun kiskaisua, ratin kääntöä ja kaasun antoa ym. Tim Needlen burning rubber tyyliin(jos joku on videota katsonut).
Eikös jonkun takavetobemarin lukkoperän saanut ainakin hajalle sudittelemalla soran päällä ja kun takapyörät tulee asfaltin puolelle perä sanoo ittensä irti?
Revittely tarkottaa siis esimerkiksi asfalttiparkkipaikalla käsijarrun kiskaisua, ratin kääntöä ja kaasun antoa ym. Tim Needlen burning rubber tyyliin(jos joku on videota katsonut).
Eikös jonkun takavetobemarin lukkoperän saanut ainakin hajalle sudittelemalla soran päällä ja kun takapyörät tulee asfaltin puolelle perä sanoo ittensä irti?
Comment