Otsikonmukaisesti: Punainen öljynpaineen varoitusvalo mittariin ja tehonpuutetta. Kiikutin (ehkäpä tyhmänä) auton Lahden Laakkoselle ihmettelyyn.
Sain puhelun korjaamolta, ja diagnoosi kuulosti hurjalta:
Tästä oli hyvä ponnistaa viikonlopun viettoon :) Sen verran shokki iski, ettei kykene muistamaan ihan kaikkea mitä ongelmia listasi tuosta, niin täytyy vielä kysellä uudemman kerran.
Aiemmin tehtyä vajaa vuosi sitten:
Ajatuksia jatkotoimista? Vaihtokone esim. länsinaapurista? jotain muuta?Tuossahan voi olla kannessakin ongelmaa nyt jos kerta on öljynpaineet olleet tuota luokkaa...
Sain puhelun korjaamolta, ja diagnoosi kuulosti hurjalta:
- Öljynpaineet ~0.3bar tyhjäkäynnillä
- koko alakerta menisi käytännössä vaihtoon ja turbokin on väljä
- Korjausarvio alkup. osilla oli käytännössä auton arvoa suurempi
Tästä oli hyvä ponnistaa viikonlopun viettoon :) Sen verran shokki iski, ettei kykene muistamaan ihan kaikkea mitä ongelmia listasi tuosta, niin täytyy vielä kysellä uudemman kerran.
Aiemmin tehtyä vajaa vuosi sitten:
- imusihti vaihdettu
- kiertokangen laakerit vaihdettu
- nokkaketju + kiristin vaihdettu
- nokka-akselit vaihdettu, kun ketju oli syönyt rattaat
Ajatuksia jatkotoimista? Vaihtokone esim. länsinaapurista? jotain muuta?Tuossahan voi olla kannessakin ongelmaa nyt jos kerta on öljynpaineet olleet tuota luokkaa...