Auto on Audi 100 2.3E C4 -94 AAR koneella ja käyntiongelmaa on.
Toistaiseksi vaihdettu p.pumpun rele, hall-anturi, tulpat, pyörijä+kansi, polttoainepumppu todettu toimivaksi eikä sen virrat pätki. Tyhjäkäyntiventtiili lioteltu ja putsattu, letkut katseltu ettei ole vuotoja.
Kylmänä käynnistäessä (sama onko lohkolla lämmitetty tai ei) toimii hyvin. Jonkin ajan kuluttua kun moottori alkaa hieman lämmetä (ei normilämpöä vielä), tyhjäkäynti suht tasaista ja normaalissa, saattaa yhtäkkiä sammua.
Myös kun tyhjäkäynniltä polkaset kaasua nopeasti saattaa imusarjan puolella 'pätskähtää' ja kun kierrokset laskee niin käydään jossain 400-500 paikkeilla ja nousee taas normaaliin.
Kone tuntuu käyvän rikkaalla. Voisiko ruiskun (KE-jetti) säätö olla persiillään että kone välillä tukehtuu?
Ei hirviästi kehtaisi kuitenkaan ostaa kalliita osia kun on köyhä ja auto on muutenkin väliaikainen ratkaisu. Hyvä vaan olis jos toimis.
Täältä foorumilta on kaikenlaiset ideat yritetty etsiä mutta mitään toimivaa ratkaisua ei ole vielä löytynyt.
Toistaiseksi vaihdettu p.pumpun rele, hall-anturi, tulpat, pyörijä+kansi, polttoainepumppu todettu toimivaksi eikä sen virrat pätki. Tyhjäkäyntiventtiili lioteltu ja putsattu, letkut katseltu ettei ole vuotoja.
Kylmänä käynnistäessä (sama onko lohkolla lämmitetty tai ei) toimii hyvin. Jonkin ajan kuluttua kun moottori alkaa hieman lämmetä (ei normilämpöä vielä), tyhjäkäynti suht tasaista ja normaalissa, saattaa yhtäkkiä sammua.
Myös kun tyhjäkäynniltä polkaset kaasua nopeasti saattaa imusarjan puolella 'pätskähtää' ja kun kierrokset laskee niin käydään jossain 400-500 paikkeilla ja nousee taas normaaliin.
Kone tuntuu käyvän rikkaalla. Voisiko ruiskun (KE-jetti) säätö olla persiillään että kone välillä tukehtuu?
Ei hirviästi kehtaisi kuitenkaan ostaa kalliita osia kun on köyhä ja auto on muutenkin väliaikainen ratkaisu. Hyvä vaan olis jos toimis.
Täältä foorumilta on kaikenlaiset ideat yritetty etsiä mutta mitään toimivaa ratkaisua ei ole vielä löytynyt.
Comment