Missä voisi olla vika kun Audi 90 -86 5 sylinterinen päästöt liian korkeat.. vaihdettu tulpat, tulpan johdot ja sitten mitattu ohivuodot. Niissä ei vikaa. Minkäänlaista ilmavuotoa en ole löytänyt. HC oli 3000 tyhjäkäynnillä Co 7 joten säädin seosta laihemmalle. HC tippui 1400 mutta siitä alemmas en ole sitä saanut. MIssä siis voisi vika olla? En ole tuohon audin tekniikkaan niin kamalasti perehtynyt joten jos jollain vinkkejä kertokaa ihmeessä..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 90 päästöistä! Auttakaa..
Collapse
X
-
GirlAvainsanat: Ei mitään
-
Ihan ronskisti rikkaalla on. K-jet -asiantuntijat varmaan valaisee mistä kannattaa ensin alkaa hämmästelemään. Vähemmän asiantuntijana ei voi kuin arvailla että se kylmärikastusta hoiteleva murikka lohkon kyljessä on viallinen. Enpä saa edes virallista nimitystä nyt mieleeni.
Comment
-
Girl
joo jakajan kansi on tarkastettu ja puhdistettu mutta ei tuonut muutosta tulokseen. samoin pyöriä tarkastettu.. no Co jäi johonkin pikkusen alle 3 kun en ihan tarkkaan tiennyt mihin se pitäisi säätää.. kyllä mä tiedän että sen pitää olla alle 4.5. Ei enää oikein ideat riittä. Suutin se kyllä tietysti vois olla. Senkin kyllä varmaan sais selville deltaHC testillä, mutta ei nyt just pääse sitä mihinkään mittaamaan..
Comment
-
Girl
ai niin ja ilmasuodatin öljyyntyy huohottaa ilmasuodattimen mustaksi.. Kertoisko joku mistä tää johtuu ja mitä asialle voisi tehdä?
Comment
-
Siis raja-arvo on 4,5 ja sait säädettyä 3,0? Läpi siis menee. Kansi ja pyörijä kannattaa vaihtaa, jolleivat ole uudenkarheita. Pikku halkeama tekee ihmeitä.
Johdot oikeaa tyyppiä? = kuparijohto 5 kOhm vastuksella.
Comment
-
ai niin ja ilmasuodatin öljyyntyy huohottaa ilmasuodattimen mustaksi.. Kertoisko joku mistä tää johtuu ja mitä asialle voisi tehdä?
Comment
-
ai niin ja ilmasuodatin öljyyntyy huohottaa ilmasuodattimen mustaksi
Mites puristukset?
Perusvikoina k-jetissä on vuotavat suuttimien o-renkaat (ei välttämättä saa paikallistettua vuotosprayllä).
Sytkäpuolella viallinen puolanjohto, vastus tulee olla n. 2 kOhmia.
Comment
-
Girl
pyöriä ja virranjakaja ei kuitenkaan ole kovin kauaa olleet joten niihin en oikein usko.. niin forteakinmolen jo kokeillut ei toiminu sekään.. Kyllä pitäis olla oikeenlaiset johdot.. mä en tajua miks siellä pitää ylipäättään olla koko letku sen venttiilikopan ja ilmasuodattimen kotelon välillä. KU se sitä öljyä työntää sen letkun kautta sinne ilmasuodattimeen..sen kun tukkii niin HC laskee taas vähäsen. Sytytyksetkin on säädetty.
Comment
-
Oiskohan koneen kylmäkäynnistys/kuormitusrikastin viallinen. Tuuppaa reilusti rikasta seosta koneelle koko ajan. Se kyllä pitäisi näkyä jo kulutuksessa.
Katso varmuuden vuoksi öljykorkin ja -tikun tiivisteet. Jos vuoto siellä, niin voi aiheuttaa kaikenlaista ihmeellistä tyhjäkäyntiseoksiin.
Comment
-
Girl
joo ja nyt sitten löyty paisuntasäiliöstä öljyä.. Nyt ei tiedä.. olisko kansipahvi kenties palanut.. Kuitenkaan öljyn seasta ei jääyhdytysnestettä löydy tai sitten sitä ei ole kovin paljoa..
Comment
-
Girl
Comment
Comment