Ennakko pielessä, k-jetin rikastin ruuvia pitää vääntää rikkaammalle, löytyy perstuntumalla. monta pikku ihme rytinää ja rätinää mullakin oli, mutta monesta päästiin, kun irroitin täyskaasu asennontunnistimen pois toiminnasta. 220km/h ei tuota ongelmia, muttei ole tarvettakaan.
Jos saatte homman pelittään, niin sivuvaikutuksena voi olla sellainen ihme rytkytys kaasun löysäämisen jälkeen. Vika löytynee sielta k-jetin rikastimen säädöstä. Maltilisesti sitä vääntelemällä saa em:vian pois jos ilmenee. Pienikin kierto saa ihmeitä aikaan.
Monta tankkia on männy bensaa persdyno mittauksissa, mutta käy tyhjäkäyntiä ja kelaa rajoittajaan asti. kulutus on 8,5-10l riippuen kiireestä.
Muuten millaisella pakosarjalla ajat? 5-2 --> 5-3 on ero kuin yöllä ja päivällä. Omani on 5-->3 joka vaati downpipen rakentamisen.
Jos saatte homman pelittään, niin sivuvaikutuksena voi olla sellainen ihme rytkytys kaasun löysäämisen jälkeen. Vika löytynee sielta k-jetin rikastimen säädöstä. Maltilisesti sitä vääntelemällä saa em:vian pois jos ilmenee. Pienikin kierto saa ihmeitä aikaan.
Monta tankkia on männy bensaa persdyno mittauksissa, mutta käy tyhjäkäyntiä ja kelaa rajoittajaan asti. kulutus on 8,5-10l riippuen kiireestä.
Muuten millaisella pakosarjalla ajat? 5-2 --> 5-3 on ero kuin yöllä ja päivällä. Omani on 5-->3 joka vaati downpipen rakentamisen.
Comment