Moi!
Tuollainen 1.8T automaattilootalla oleva laitos löytyy. Autolla ajo on tällä hetkellä haastavaa.. Paikallaan kaasuttaessa kone kiertää n.5500rpm max. ja ajossa 3000rpm max, jolloin alkaa todella raju nykiminen ja kierrokset eivät enää nouse yhtään. Tuntuisi välillä myös ampuvan takaisin päin. Vika ilmestyi ihan nurkan takaa.
Mielestäni ongelmat alkavat koneen lämmettyä. Kiertää yli 3000rpm ajossa, mikäli lämmöt ovat reilusti alle 90 astetta.
Vikakoodeja en ole vielä lukenut (ei löydy vikakoodien lukijaa).
Tehty:
- MAF: Puhdistettu (Ei vaikutusta)
- Kaasuläppäkotelo:Puhdistettu ja kohdistus. (Seilaava tyhjäkäyntiongelma ja sammuminen kierroksilta loppuivat)
- Imuilman lämpöanturi puhdistettu (Ei vaikutusta)
- Ahtopaineventtiili uusittu, N75J (Ei vaikutusta vikaan, muuten kylläkin :P )
- Imuilman vuototesti ( jarrutehostimen ja imusarjan välissä halkeama. Jarrutehostin alkoi taas toimimaan, kun heitti uutta putkea tilalle)
Osaako joku kertoa, että miksi kierrokset nousevat ongelmitta paikallaan kaasutettaessa, mutta ajossa ei? Eikö saa bensaa vai onko sytkäpuolen dilemma? Ei ymmärrä, ei..
Tuollainen 1.8T automaattilootalla oleva laitos löytyy. Autolla ajo on tällä hetkellä haastavaa.. Paikallaan kaasuttaessa kone kiertää n.5500rpm max. ja ajossa 3000rpm max, jolloin alkaa todella raju nykiminen ja kierrokset eivät enää nouse yhtään. Tuntuisi välillä myös ampuvan takaisin päin. Vika ilmestyi ihan nurkan takaa.
Mielestäni ongelmat alkavat koneen lämmettyä. Kiertää yli 3000rpm ajossa, mikäli lämmöt ovat reilusti alle 90 astetta.
Vikakoodeja en ole vielä lukenut (ei löydy vikakoodien lukijaa).
Tehty:
- MAF: Puhdistettu (Ei vaikutusta)
- Kaasuläppäkotelo:Puhdistettu ja kohdistus. (Seilaava tyhjäkäyntiongelma ja sammuminen kierroksilta loppuivat)
- Imuilman lämpöanturi puhdistettu (Ei vaikutusta)
- Ahtopaineventtiili uusittu, N75J (Ei vaikutusta vikaan, muuten kylläkin :P )
- Imuilman vuototesti ( jarrutehostimen ja imusarjan välissä halkeama. Jarrutehostin alkoi taas toimimaan, kun heitti uutta putkea tilalle)
Osaako joku kertoa, että miksi kierrokset nousevat ongelmitta paikallaan kaasutettaessa, mutta ajossa ei? Eikö saa bensaa vai onko sytkäpuolen dilemma? Ei ymmärrä, ei..
Comment