Ostin viime sunnuntai 2001 vm allroad a6. Tiedossa oli että etu ilmatyynyt vuotaa, ja paljon. Uudet Arnottin sarja tilattu.
Varsinainen ongelma alkoi aamulla kun vaimo ilmoittui ettei auto käynsitynyt. Paikanpäällä tulin ja latasin akku mutta startti vaan iloisesti pyöri eikä mitään tapahtui. Päätin ostaa uusia akku kuitinkin. Ei auttanut. Laitoin yleislukulaite kiini ja kas sehän ilmoitti että ajonesto on päällä.
Menin töihin ja hain vag comin. Tosiaan p1570 sielä olis sekä 01176 key signal too low- intermittent. Asensin uudet paristot keskuslukitus avaimeen. Ei auttanut.
P1570 toki ei tullut takaisin kun pyyhkin vikakoodit 01176 jäi ja muutamia muita mitä ei liity asiaan ( ilmapussit jne).
Ross-techin sivuilla kävin mutta kun minulla ei ole se PIN numero en kai voi siihen mitään. Eli kuljettävä merkkiliikeeseen. Sitten Ross-techin sivuille luki että jos asia EI OLE noin että moottori käynistyy ja parin sekunnin päästä sammu vaan ettei se käynisty lainkaan niin ongelma todennäköisesti EI ole ajonestossa. eli
Special Notes
In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experience an Immobilizer related Problem! Even if the Immobilizer engages, the Engine will still start fine but cut out after 2-3 Seconds. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Engine doesn't start at all) your Problem is very likely NOT Immobilizer related.
Hmm... toisiaan se pikkuautonmerkkimissä avain on sisällä ei jää päälle tai jää vilkkumaan mutta sammuu nätisti molempien avaimien kanssa ( kaukosääto ja normi muoviperäinen)
Eli kerran kun se p1570 ei enään tullut takaisin niin olkiskohan se siltikin jotain ihan normaalia kuten polttoainepumppu??
Mitä muuta voisin vielä kokeilla??
Muita maiinittuja syitä rostechin olis "reader coil in ginition barrel" mutta eikä sitten ajoneston valo vilkuilisi mittaristossa?
Varsinainen ongelma alkoi aamulla kun vaimo ilmoittui ettei auto käynsitynyt. Paikanpäällä tulin ja latasin akku mutta startti vaan iloisesti pyöri eikä mitään tapahtui. Päätin ostaa uusia akku kuitinkin. Ei auttanut. Laitoin yleislukulaite kiini ja kas sehän ilmoitti että ajonesto on päällä.
Menin töihin ja hain vag comin. Tosiaan p1570 sielä olis sekä 01176 key signal too low- intermittent. Asensin uudet paristot keskuslukitus avaimeen. Ei auttanut.
P1570 toki ei tullut takaisin kun pyyhkin vikakoodit 01176 jäi ja muutamia muita mitä ei liity asiaan ( ilmapussit jne).
Ross-techin sivuilla kävin mutta kun minulla ei ole se PIN numero en kai voi siihen mitään. Eli kuljettävä merkkiliikeeseen. Sitten Ross-techin sivuille luki että jos asia EI OLE noin että moottori käynistyy ja parin sekunnin päästä sammu vaan ettei se käynisty lainkaan niin ongelma todennäköisesti EI ole ajonestossa. eli
Special Notes
In case of Engine Starting Issues please make sure that you are really experience an Immobilizer related Problem! Even if the Immobilizer engages, the Engine will still start fine but cut out after 2-3 Seconds. If you are NOT experiencing this behavior (e.g. Engine doesn't start at all) your Problem is very likely NOT Immobilizer related.
Hmm... toisiaan se pikkuautonmerkkimissä avain on sisällä ei jää päälle tai jää vilkkumaan mutta sammuu nätisti molempien avaimien kanssa ( kaukosääto ja normi muoviperäinen)
Eli kerran kun se p1570 ei enään tullut takaisin niin olkiskohan se siltikin jotain ihan normaalia kuten polttoainepumppu??
Mitä muuta voisin vielä kokeilla??
Muita maiinittuja syitä rostechin olis "reader coil in ginition barrel" mutta eikä sitten ajoneston valo vilkuilisi mittaristossa?
Comment